سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

سیما دنیای من

سلامی دوباره به بهترینم

1392/3/28 11:17
نویسنده : رعنا
1,219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم خیلی وقته که برات ننوشتم دلیل خاصی هم نداره نمیدونم چرا حوصله پشت کامپیوتر نشستن رو نداشتم.ولی امروز میخوام هر طور که شده چند سطری برات بنویسم.

عزیز دلم آخرین باری که برات نوشتم روز مادر بود از اون روز به بعد اتفاقات خاصی نیفتاده.روز پدر جشن ازدواج  پسر خاله علی بود شب هم خونه مامان جون اینا بودیم و کادوی باباجون رو که یه پیرهن براش خریده بودیم رو بهش تقدیم کردیم.بیست خرداد هم تولد من بود مامان جون و بابا جون و دایی هم خونمون بودند و شام رو دور هم خوردیم و صدهزار تومن از طرف باباجون و مامان جون دریافت کردم .بابا محمد هم سورپرایزم کردم و کادوی خوشگل بهم داد.دست همشون درد نکنه.

دیگه اینکه چیزی تا تولد شما نمونده کلی هیجان زده هستی و به همه از خیلی وقت پیش خبرش و دادی .دیگه اینکه اینروزها خیلی دوستداری فارسی حرف بزنی.اما وقتی ترکی رو با فارسی مخلوط میکنی خیلی جملات با مزه ای میسازی.

دیگه اینکه روز جمعه رفتیم به اقای روحانی رای دادیم و ایشون رئیس جمهور منتخب کشورمون شدند براشون آرزوی موفقیت میکنم امیدوارم که حداقل این تورم و گرونی که گریبون گیر کشور و ملتمون شده رو کاهش بدند.

خوب دیگه عزیز دلم فعلا چیزی به ذهنم نمیاد اما قول میدم از این به بعد زود به زود برات بنویسم

راستی خیلی دوست داشتم که این پستم عکس دار باشه ولی نمی دونمم چرا هیچ کدوم از عکسهات باز نشدند اما قول میدم دفعه بعدی کلی عکس برات بگذارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان گیسوجون
28 خرداد 92 15:48
تولدت مبارک دوست گلم پیشاپیش تولد عزیز دلم هم مبارک باشه برو خصوصی
مامان سونیا
28 خرداد 92 17:58
تولد مامانی مهربون و کادوهاش مبارک باشه مامانی یک کم اکتیو بشو و تند تند از خاطرات سمیا سادات خوشگل برامون بنویس ببوس روی ماهش رو
داداشی
30 خرداد 92 5:29
سلام. چشمون سفید شد از بس به وبلاگ نگاه کردیم مطلب قدیمی دیدیم. خدا رو شکر یه مطلب اومدی. کادوهای همتون هم مبارک باشه.
مامان پرهام
30 خرداد 92 9:55
سلام منم بعد از مدتها اومدم
مامان سونیا
2 تیر 92 16:17
امشب رسد از سامره بوی گل نرگس / گلها همه چشم‎اند به سوی گل نرگس یعقوب شنیده است بـوی پیرهن امشب / مهدی زده لبخند به روی حسن امشب میلاد امام زمان عج مبارک باد
زهرامامانه ایلیا جون
8 تیر 92 4:19
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نی میتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
مامانی طهورا
8 تیر 92 8:11
تولدت مبارک خوشگل خانوم