سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

سیما دنیای من

سلامی از مرداد زیبا

1392/5/27 13:29
نویسنده : رعنا
1,093 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل زیبای زندگی من

باز هم دیر کردم.در این مدت که برات ننوشتم اتفاق خاصی نیوفتاده بعد از ماه شعبان وارد ماه رمضان پر برکت شدیم.باز هم از خدای مهربون خواستم که این ماه رمضون هم مثل سالهای قبل به خوبی و خوشی بگذره .باز هم امسال ماه رمضون رو خونه مامان جون و بابا گذروندیم کلی مهمونی دعوت شدیم و رفتیم البته خودمون هم دو روز مونده به عید فطر مهمونی تو تالار گرفتیم و افطاری دادیم.روز عید فطر هم صبح من با بابا جون و مامان جون رفتم مسجد نماز عید فطر رو خوندم تو هم موندی پیش بابا محمد.بعدش صبحونه رو دور هم خوردیم و رفتیم به رف ماکو و رفتیم از کاخ سردار ماکو دیدن کردیم وایکه چقدر باشکوه و زیبا بود ناهار رو هم تو حیاط کاخ خوردیم .بعد رفتیم ÷لدشت و از بازارچه مرزی اونجا هم دیدن کردیم که البته همه چی گرون بود.

دیگه از خودت بگم که روز به روز بزرگتر و خانومتر میشی البت هم کمی هم تپل مپل شدی سوره های کوچیک قران رو یواش یواش داری یاد میگیری سرود هم میخونی .عاشق رقص آذری هستی پریروز که رفته بودیم عروسی دختر همسایمون کلی اذری رقصیدی همه عاشقت شده بودند.الان که دارم برات مینویسم تو مغازه باباجون هستی صبح من با مامان جون جایی میرفتم (تو پست بعدی برات میگم) تو گذاشتم پیش بابا جون.

عمه عذرا هم از قم اومده امروز ناهار میرم پیشش خونه ننه بتول ناهار رو اونجا بخوریم.

روز نیمه شعبان بود که با بابایی بردیمت پارک ترافیک که اونجا دوست وبلاگیمون سانای رو با مامان و باباش دیدیم من هم ازتون یه عکس انداختم.

خوب دیگه فعلا خبر دیگه ای ندارم فعلا برات چند تا عکس مگذارم

 

 

 

 

 

 

سیما در کاخ سردار ماکو

 

 

سیما در کاخ سردار ماکو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان گیسوجون
4 شهریور 92 18:51
ای جانممممممممم خوشگل خانم عسل خانم هزار ماشاا... دوست گلم فکر کنم رمزو داده بودم دوباره خصوصی گذاشتم
زهره
11 شهریور 92 12:01
افففریییییین به این همه ذوق و شوق مادری.


ممنون از لطف و محبتت
مامان پرهام
27 شهریور 92 10:45
هزار ماشاللا چه خانومی شده
مامان علی کوچولو
21 آبان 92 22:15
چه دختر نازی شما