سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

سیما دنیای من

عید قربان مبارک

1392/7/25 0:38
نویسنده : رعنا
1,263 بازدید
اشتراک گذاری

 

4dfbbf938930b9e71a06ce96c59632ac کارت پستال عید سعید قربان

 

سلام همدم من

خوبی ؟سلامتی؟امیدوارم که هر کجای این کره خاکی هستی تنت سلامت و روزگار بر وفق مرادت باشه.

امروز روز عید قربان بود.من امسال توفیق پیدا کردم و نه روز اول ذی الحجه رو روزه گرفتم.دیروز هم با مامان جون بعد از ظهر رفتیم مسجد جامع و دعای عرفه رو خوندیم.البته شما نیومدین و ترجیح دادین با بابا جون برید مغازه.چقدر روحم تازه شد.امروز هم صبح زود بیدار شدم و نماز عید رو خوندم .بعد بابایی رفت و نون گرفت و سه تایی با هم صبحونه خوردیم .بعد از صبحانه باباجون اومد دنبالت و باهاش رفتی مغازه.من هم رفتم خونه مامان جون .مامان جون ناهار کوفته درست کرده بود .عمه اختر با اکبر آقا هم اومده بودند.دست مامان جون درد نکنه خوشمزه شده بود.بعد از ناهارو کمی استراحت باباجون ما رو برد باغ پسر دایی هاش وای چه باغهایی داشتند با چه ویلاهایی!!

زندایی بابا جون میگفت سیما درست شبیه بچگیهای خودته.الهی من قربون دختر خوشگلم برم. غروب ااونجا رو ترک کردیم و رفتیم دیدن ننه بتول تو بابابا جون رفتید خونه اونا و منو مامان جون کمی اونجا نشستیم و بعدش ما هم رفتیم خونه مامان جون اینا و من لباسهامو عوض کردم تا بیام خونمون که تو گفتی من نمیام که نمیام الان تو موندی اونجا .وای فرشته خوشگل من بدون که این خونه بدون تو صفایی نداره الان انقدر دلم برات تنگ شده که انگار چن روزه که ندیدمت.بهترینم خدا تو رو برامون حفظ کنه.دوستت دارم ای بهترین هدیه خدا.

از اینجا هم عید قربان رو به همه دوستانم و خانوادام تبریک میگم.

خوب این همه خاطره امروز من .اما اینو باید بهت بگم که دلم خیلی برای عیدهای دوران بچگیم تنگ شده.برای بازیهامون برای دوستیهامون برای خونه حاجی بابا برای خاله فاطمه برای همه خنده هایی که از ته دل سر میدادیم و........................................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سونیا
1 آبان 92 16:46
علي در عرش بالا بي نظير است علي بر عالم و آدم امير است به عشق نام مولايم نوشتم چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟ "عید غدیر مبارک "
مامان ریحانه جون
2 آبان 92 16:25
علی معنای دریا در کویر است, نفوذش در عدالت بینظیر است, من از هر کاروان این را شنیدم, مسیر عشق قربان تا غدیر است... عید سعید غدیر مبارک