سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

سیما دنیای من

امروز هم گذشت...

1392/11/14 20:34
نویسنده : رعنا
1,809 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

ساعت 17/8 شب  دوشنبه چهارده بهمن هستش.هوا واقعا سرده.دو ساعتی میشه که از خونه مامان جون اومدیم خونمون بابایی هم خسته و کوفته از سرکار امده و روی مبل خوابش برده تو هم داری کارتون میبینی.امروز صبح که رفتیم خونه مامان جون دختر خاله سمیرا مهدیه کوچولو رو آورد خونمون تا باهات بازی کنه و خودش هم رفت به مراسم ختم عموش.تو هم کلی با مهدیه بازی کردی.بعد از اینکه سمیرا اومد تا مهدیه رو ببره ملینا و مامانش هم اومدند و ملینا اصرار کرد که تو باهاش بری خونه خاله مرضیه من هم شال و کلاهت کردم و فرستادم باهاشون رفتی اونجا.من هم که چند روزی سرما خوردم و اصلا حال و حوصله ندارم.تو هم تازه خوب شدی.دیروز رفتیم خونه دختر دایی مبارکه آخه زایمان کرده بود و زهرا کوچولو صاحب یه داداش ناز و خوشگل شده.ماشاللا خیلی ناز بود.تو هم با حیرت نگاش میکردی.وقتی بهت میگم سیما تو داداش دوست داری یا آبجی میگی هیچ کدومشون من یه عالمه دوست خوب دارم.اما اصلا دوست ندارم تو هم مثل من خواهر نداشته باشی فقط میترسم...

اینروزها سخت دنبال یه دختر خوب و نجیب واسه دایی ناصر هستیم امیدوارم به زودی پیداش کنیم و او هم سر و سامان بگیره آمییین.

از خدای مهربون برای هممون سلامتی میخوام.چون دل شاد توی بدن سالمه

الان داری با پلنگ صورتیت بازی میکنی الهی من قربون چشمهای معصومت بشم.

و این هم امروز صبح با مهدیه

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان گیسو جون
15 بهمن 92 11:24
سلاممممم عزیز دلم الان بهتری دوستم ؟ سرماخوردگیت بهتر شده ؟ ان شاا... یه دختر خوب و بساز نصیبشون بشه وای خاله فدای اون دلت که فقط دوست دوست داری منم از تنها بودن گیسو خیلی تاراحتم ببوسش دخترمون رو
رعنا
پاسخ
سلام عزیزم خدا رو شکر بهتر شدم.آره بزرگترین دغدغه من در مورد سیما همین تنها بودنشه.عزیزم ممنون از لطف و محبتت
مامان گیسو جون
15 بهمن 92 11:24
قربون اون موهات
مامان سانای
21 بهمن 92 14:44
هنوز دست به کار نشدی ؟تابستون که می گفتی دیر شده . امیدوارم زن داداش خوب ونجیب نصیبتون بشه .
رعنا
پاسخ
واللا چی بگم دختر که زیاده خودت خوب میدونی اما دختری که ایده آل ما باشه نیست .بیشترشون هم دوست پسر دارندو راهشون رو خودشون انتخاب کردند.تا قسمت کی باشه.توکل به خدا
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
22 اسفند 92 1:52
سلام به شما دوست خوبم دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه ني ني گلتون عکس آتليه اي نداره براتون عکس ساده اي که تو خونه ازش ميگيريد رو تبديل به آتليه اي ميکنم .... اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن www.testersite.mihanblog.com