سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

سیما دنیای من

جشن تولد

1393/4/10 9:43
نویسنده : رعنا
2,154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم بلاخره یک سال انتظارت به پایان رسید و دوباره جشن تولدت شد.هی ازم میپرسیدی پس کی تیر ماه میرسه؟بلاخره تیر ماه از راه رسید.امسال هم برات جشن تولد مختصری گرفتیم.اما خیلی برات خوش گذشت.روز جمعه رفتیم کیک تولدت رو خودت انتخاب کردی و سفارش دادیم.البته خیلی دوست داشتی کیک بابا اسفنجی باشه ولی نشد.اما این مدل رو هم خیلی پسند کردی.من هم شام رو آماده کردم .باز هم مثل سالهای قبل دل تو دلت نبود.هی میرفتی کنار یخچال و کیک رو نگاه می کردی.خلاصه خدا رو شکر امسال هم شرمنده دل مهربونت نشدیم.امسال روز تولدت درست افتاده بود به اولین روز ماه رمضان.به همین خاطر یک روز زودتر تولدت رو گرفتیم.امسال به اصرار خودت واسه کادوی تولدت یک تبلت خریدیم.مامان جون و بابا جون صد هزار تومن و دایی جون پنجاه هزار تومن و عمه لعیا بیست هزار تومن و دختر عمه فاطمه هم پازل و عروسک بهت هدیه دادند.نرگس و عمه اختر و عمو جواد هم وجه نقد دادند که دست همگیشون درد نکنه.یعنی شد شب تولدت.خوب بریم سراغ عکسها

 

این هم کیک تولدت

 

 

قربون ذوق کردنت

 

 

 

فوت کن فوت کن شمعها رو خاموش کن

 

 

 

 

و لحظه شیرین دریافت کادوها الهی چه ذوقی کرده بودی

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان پرهام
14 تیر 93 13:41
تولدت مبارک خانوم خوشگله. منم متولد تیر ماهم!
لیلا
17 تیر 93 21:56
سیما جان تولدت مبارک ..............خوب داری پولارو جمع میکنی تا مامانت بذاره جیبش .........اسراوصدرا کوش ند چرا تو عکس نیستند
محمدحسین عشق جاودان
20 تیر 93 16:43
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک سلام عزیز خاله تولدت مبارک . خیلی وقته خبری از ما نمی گیرن امروز اومدم به تموم همسایه های گل خودم سری بزنم و حالی بپرسم .خوب هستین تو این ماه عزیز از دعای خیرتون ما رو بی نصیب نکنین.شاد باشید و سلامت
مامان گیسو جون
2 مرداد 93 17:13
ای جون دلمممممممم فدای ذوق کردنت بشم من الهی همیشه بخندی تولدت مبارک الهی 120 ساله بشی عروسکم بوسسسسسسسسسس
مامان سونیا
5 مرداد 93 9:23
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف ازین بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آن کسی ست که بخشیده می شود عید شما مبارک
شهرام ناصری
25 مرداد 93 18:13
سلام خدمت شما وخسته نباشید عکسهای بسیارزیبای هست ایشال همشه درکنارفرشتگان خود خوب وخوشحال باشید .دخترمن تازه به دنیا اومده به وبلاگ من هم یه سری بزنید خیلی خوشحال میشوم. نازنین خانم فرشته کوچولو تولدت مبارک درپناه پدرومادت به خوشی زندگی کنی عزیزم
مامان گیسو جون
27 مرداد 93 10:07
بازم تولد دختر گلمون رو تبریک می گم و از خدا براش آرزوی بهترینها رو دارم رعنا جونم بوسسسسسسس