سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

سیما دنیای من

سلامی از یک روز مه آلود

1393/9/24 9:20
نویسنده : رعنا
2,005 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر دختر مهربون خودم

روزها با سرعت از پی هم گذشتند و تقویم امروز بیست و چهارمین روز از آذر ماه رو نشون میده.یعنی انشاللا تا شش روز دیگه فصل پاییز هم تموم میشه.خوب تو این سه ماه پاییز چه اتفاقاتی افتاد سعی میکنم برات بنویسم.

امسال از شروع مدرسه تا به حال چندین بار سرما خوردی و مریض شدی.این هم به خاطر محیط کلاستونه که تو یه کلاس کوچک سی و پنج نفر دانش اااااموز هستید.متاسفانه من علی رغم تعریفهایی که از این مدرسه غیر انتفاعی شنیده بودم.ازش راضی نیستم.خوب چه میشه کرد.تو چند دوست خوب پیدا کردی که اسماشون حنانه و یاسمن و فاطمه و اسرا و فرناز و ساینا هستش.آموزش اعداد رو که باهات خیلی کار کردم خوب بلدی.ولی تو حروف الفبا مشکل داری.هر روز ظهر که به خونه میرسی.کار اولت اینه که مشقات رو مینویسی.بعضی وقتا که من یکم سخت میگیرم حوصلت سر میره و شروع میکنی به گریه کردن و بعدش هم قهر.که زود هم آشتی میکنیم.اوایل تو رنگ آمیزی هم مشکل داشتی.خانوم معلمتون میگفت یه روز من گفتم شکلهای کتابتون رو رنگ آمیزی کنید ولی دیدم سیما همینطور بیکار نشسته.گفتم سیما چرا رنگ آمیزی نمیکنی.گفت به خاطر اینکه حوصله ندارم رنگ آمیزی کنم.من هم کلی برات کتاب رنگ آمیزی گرفتم و رنگ آمیزیت بهتر که شد هیچ الان عاشق نقاشی شدی.خیلی تو نقاشی استعداد داری.دیگه اینکه ده تا سرود بلدی.و چهار تا از سوره های کوتاه قرآن رو از حفظی.دیگه اینکه عزیزم تقریبا از وقتی که به مدرسه میری تو اتاق خودت میخوابی.فقط بعضی وقتا مثل امشب نیمه شب میای پیش ما.عاشق کارتون بابا اسفنجی هستی و ما هم سری کامل سی دی هاش رو برات گرفتیم.هر روز عصرها یه بار باب اسفنجی میبینی.اینروزها اضافه وزنت یه کم فکرم رو مشغول کرده.با اینکه خودت تلاش میکنی که غذای کمی بخوری .قربونت برم.به مامان جون میگی برا من غذا کم بکش من تو رژیمم.روز اربعین خونه ننه بتول آش نذری میپختند و خوش به حال تو شده بود.چون کلی با دوستات بازی کردی.اسرا و صدرا و فرزانه و مهدیه و ملینا و مهدی و تو یه غوغایی به پا کرده بودید.البته تو دست هر کدومتون یه تبلت هم بود.و گاهی منشستید و بی صدا مشغول تبلت میشدید.یادش به خیر من هم تو بچگی کلی دوست هم سن و سال خودم تو فامیل داشتم.چه خوش میگذشت.چه روزهایی بود.انگار همین دیروز بود.

حدود دو هفته پیش قلب عمو اصغر (عموی من)رو عمل کردند.روزی که داشتیم میرفتیم عیادتش تو مشغول نقاشی بودی.رفتنی دیدم قشنگ کاغذ رو بسته بندی کردی و بهم دادی و گفتی که مامان این نقاشی رو واسه عمو اصغر کشیدم.که وقتی رفتیم عیادتش خودت بردی و به عمو دادی عمو عاشق توئه یعنی واقعا از ته دلش دوستت داره.اون هم نقاشی رو بالای سرش چسبوند.تو هم کلی ذوق کردی.

 .الان ساعت ده و نیم صبحه تو ساعت هشت با باباجون رفتی مدرسه هوا سرده و مه همه جا رو فرا گرفته.من هم بعد از مدتها عزمم رو جزم کردم افرین به خودم.این هم از عکسها

این هم دو تا عکس از  اواخرتابستون 

به اصرار تو بردیمت دسته عزاداری ببینی.این هم اولین دسته تو ماه محرم امسال بود.اونروز یه بلایی سر من و مامان جون آوردی.اولش از طبل هیئت ترسیدی بعدش شروع کردی به گریه کردن با صدای بلند که من پرچم میخوام وای اونروز کلی حرص خوردم

 

یه روز رفته بودیم خونه دوستم فهیمه که دوستای دیگه هم با بچه هاشون اومده بودند.عطا برامون اورگ زد

رفته بودیم روستای ابرغان شبیه خوانی ببینیم

بازار تربیت تبریز

منطقه آزاد ارس 

اولین برف پاییزی در آبان ماه

یه روز که همه اونچه که رو تنته رو خریده بودیم

 

عاشق خورد کردن سبزی هستی

یه نمونه از نقاشیهات

دختر پری روی من بعداز حمام

یه روز مامان جون کوفته پخته بود و فرزانه هم مهمونمون بود

نفر دوم از سمت راست گل منه

این هم عکس دسته جمعی از شاگردهای کلاستون روز اول مهر

پسندها (2)

نظرات (5)

مهتاب
24 آذر 93 10:50
مامان سیما این برنامه رو میتونی رو گوشی خودت یا تبلت خوشگت نصب کنی. یه داستان خییییلی نازه منم برای دخملم نصب کردم cafebazaar.ir/app/com.rayastudio.bozbozghandi/?l=fa
سما مامان مرسانا
12 دی 93 10:13
سلام عزيزززززززززززززم چه دختر بانمك و خوشگلي خدا حفظش كنه ممنون ميشم پيش ما هم بيايد و نظرتونو بگيد با افتخار لينك شديد.شما هم بلينك
سلطانی
1 بهمن 93 16:20
سلام.ماشالله هزار ماشالله خیلی خوشگل و نازن خانومی هستن برا خودشون عوض من روی ماهشونو ببوسش مامانش خدا براتون ببخشه
رعنا
پاسخ
سلام خانوم سلطانی به وبلاگم خوش اومدی .خوشحال میشم یه روزاز نزدیک ملاقاتتون کنم.
مریم مامانی ستایش و امیرعلی
15 بهمن 93 10:46
سلام رعنا جون. بعد از یک سال اومدم وبلاگ. ماشاالله به سیمای نازم. ایشالا همیشه سالم و سرحال باشه و به همه آرزوهاش برسه
رعنا
پاسخ
سلام مریم جون دختر پس کجایی تو.بیا وبلاگ عکس بچه ها رو بذار تعریف کن چکار میکنی؟منتظرما
محمد
14 اسفند 93 22:44
سلام مهم اینه که حراج واقعی باشه... خریدی ارزان با تخفیف این روزای وبسایت تلیپ اینترنتی خرید کنید و در محل پرداخت کنید. telip.ir