سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

سیما دنیای من

ساداتم عیدت مبارک

1390/8/23 23:58
نویسنده : رعنا
2,045 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سادات خانوم عیدت مبارک

عزیز دل مامان فرشته پاکم فردا عید غدیر خم هست عید شما ها که از سلاله پاک پیغمبرمون هستید.خدا رو شاکرم که عروس حضرت زهرا هستم و خدای مهربون من و لایق دونسته که در خدمت شما باشم.

عزیز دلم چند روزیه که باز هم سرما خوردی وای باز هم خروسک گرفتی شب چنان سرفه می کردی که انگار داری خفه میشی من و بابایی خیلی ترسیدیم .دیروز بردیمت دکتر بعد از اینکه بردیمت برات آمپول زدند آنهم با چه درد سری با هم رفتیم بازار و برات کلی لباس خوشگل خریدیم که در روزهای آینده عکسشون رو برات میذارم.امروز هم که شب عید بود شام عدس پلو گذاشتم و مامان جون اینا رو هم دعوت کردم .بابایی هم شیرینی و میوه خریده بود .دایی و بابا جون هم برات عیدی دادند دستشون درد نکنه .الان باباجون اینا رفتند و تو بابایی دارین با هم میوه می خورید بابایی هم داره از شام خوشمزه من تعریف میکنه.هوا هم خیلی خیلی سرد شده و داره آروم آروم برف می باره فکر کنم تا صبح بباره.عزیز دلم باز هم عیدت مبارک

این هم  عکس خانوم خانوما که الان ازش انداختم داره با لاک پاک کن نقاشی می کشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عاشق باران
24 آبان 90 16:32
عیدت مبارک دختر عمو


عید شماهم مبارک دختر عموی خوشگل
مامان صبا
25 آبان 90 13:42
سلام به دختر نازنين (سيده خانوم گل)
عزيزم از صميم قلب اين عيد سعيد رو به شما كوچولوي ناز و مامان و بابا مهربونت تبريك مي گم.
قربون اون موهاي فرفريت بره خاله خوشگله
بوسسسسس



عید شما هم مبارک خاله مهربون
مامان زینب
26 آبان 90 7:59
اخ قربون اون سادات کوچولوووووووو عیدت مبارک...
عاشق باران
30 آبان 90 17:59
دوست خوبم ازتون دعوت می کنم در ختم جمعی قرآن برای سلامتی مامانم شرکت کنید
مامان زینب
5 آذر 90 9:35