سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

سیما دنیای من

سلام....

1390/12/16 21:13
نویسنده : رعنا
478 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سیمای مامان

عزیزم امشب باز هم نتونستی خوب بخوابی آخه باز هم سرما خوردی. صبح مامان جون زنگ زد و گفت که سمیرا(دختر خاله مامان) رو بردند بیمارستان .هیجان زده شده بودم آخه دیروز با هم بودیم .ساعت ١٢ دختر نازش به دنیا اومد .بعد از ظهر رفتیم ملاقاتش آخی خیلی خوشگل بود.عزیزه دلم عمر چقدر زود می گذره انگار دیروز بود که با هم تو کوچه بازی می کردیم الان هممون تشکیل خانواده دادیم و دختر یا پسر هم داریم و انشاللا روزی می رسه که هممون صاحب نوه نتیجه میشیم.تو هم خیلی دوست داشتی نی نی خاله سمیرا رو ببینی ولی اجازه ندادند که تو رو هم ببرم .عزیزم غروب اومدیم خونمون و با هم حموم کردیم الان داری با عروسکت شیلا بازی می کنی و داری موهاشو شونه می کنی

خوب بابایی هم اومد واسمون کباب خریده .برم که سریاله نقطه سر خط هم شروع شد

خوب تا درودی دیگر به درود.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ریحانه جون
16 اسفند 90 21:24
سلام سیما جون... خیلی عکسات قشنگه.. معلومه هم خودت و هم مامانت با سلیقه این.... ازت دعوت میکنم به وبلاگم سر بزنی.. من هم میخوام برم سریال نقطه سر خط ببینم..!!!
ما مان سونیا
16 اسفند 90 22:12
مبارک باشه عزیزم انشالله همیشه برهای خوب و خوش باشه مواظب سیما جونم باشید که برای عید وب و خوش سرحال باشه به ما هم سر بزنید و با نظراتتون شادمون کنید
مامان سانای
17 اسفند 90 14:34
قدم نو رسیده مبارک ایشالله یه روز به دیدن نوه ات به بیمارستان بری اسمش نی نی را چی می زارن؟


ممنون عزیزم خدای مهربون دیدن اون روزها رو نصیب ههممون کنه انشاللا.فعلا که تا الان اسمش مهدیه هستش.