سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

سیما دنیای من

دلم گرفته

1390/1/8 10:18
نویسنده : رعنا
256 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیز دلم نمدونی که چقدر دلم گرفته می خوام همینجوری تا صبح های های گریه کنمniniweblog.com عزیزم الهی که من قربونت برم امروز از وقتی که بیدار شدی تب داری تمام بدنت داره میسوزه با این که چند بار شیاف کردم و شربت استامینفون دادم بازهم تبت پایین نیموده امشب مراسم حنا بندون سمیرا دختر خاله بود شام هم رستوران دعوت بودیم غروب رفتیم رستوران الهی که من قربونت برم آروم بودی اصلا اذیتم نکردی

niniweblog.com

بعد اومدیم خونه مامان بزرگ من یه کمی به سر و وضعم رسیدم تو هم همش گریه میکردی و بی تاب بودی

niniweblog.com

خلاصه دامن قرمزتو پوشندم و موهاتو هم دم اسبی کردم قرار شد ببرمت مراسم که بابایی سر این موضوع با من بحث کرد و اعصابمو داغون کرد

niniweblog.com

خلاصه رفتیمو تو هم یه عالمه رقصیدی

niniweblog.com

اما من حال و حوصله هیچی رو نداشتم اونجا سر یه موضوعی هم خیلی ناراحت شدم اصلا نمیخواستم یه لحضه هم اونجا بشینم زنگ زدم به باباییو اومدیم خونه من هم یه عالمه گریه کردم

niniweblog.com

niniweblog.comالان ساعت دو نصف شبه من هم اصلا خوابم نمیاد بعضی وقتا آرزو میکنم برگردم به دوران کودکیم دورانی که هیچ غم و غصه ای نداشتیم دلامون به جای کینه پر از محبت بود ولی حالا خیلی چندش آوره از این وضعیت متنفرم عزیزم خوبه که تو هستی همیشه سالم باش همیشه بخند که خیلی محتاج وجودتم امیدوارم فردا دیگه حالت بهتر بشه
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)