سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

سیما دنیای من

ترس از مورچه

1390/1/28 9:27
نویسنده : رعنا
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم روزها میگذره و با گذشت هر روز خوشگلتر و شیرینتر میشی و البته با مزه تر وای که چقدر دوست دارم تو همدم من شدی نفس من شدی الهی که من قربونت برم الهی تا آخر عمر صحیح وسلامت باشی

 niniweblog.com

خوب گفتم بهت خیلی با مزه شدی اونروز من حموم بودم تو با بابایی بودی نگو یه دونه مورچه بالدار بدبخت از کجا اومده خونه و تو هم اونو دیدی از ترست یه گریه ای راه انداخته بودی که نگو و نپرس

niniweblog.com

خلاصه بابایی مورچه رو انداخته بیرون ولی تو از اون روز به بعد  از اون مورچه های ریز کوچولو می ترسی که هیچ هر چیز سیاه که رو زمین باشه رو به مورچه تشبیه میکنی و پدر منو در میاری یعنی یک ترس به ترسهای عجیب و غریب سیما جونم اضافه شد

ترس از مورچه

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)