سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

سیما دنیای من

یک شب به یاد ماندنی

1390/2/2 10:05
نویسنده : رعنا
272 بازدید
اشتراک گذاری
سلام خوشگلم دیشب بابایی قول داده بود ما رو ببره به رستوران شیک خلاصه غرووب بابایی اومد با یه کادوی سورپریز که یه ست کامل اتو مو با مخلفات دیگه برای فرکردن و......بود  خلاصه خیلی خوشحالم کرد بعدش من زودی تو رو بردمت حموم بعدش اماده شدیم وپیش به سوی رستوران خیلی خوش گذشت شما هم یه عالمه غذا میل کردین بعدش قرار شد تا خونه پیاده بریم تا اون همه غذا رو هضم کنیم تو راه یه اسباب بازی فروشی دیدیم خلاصه از اونجا هم واست یه خرگوش کوچولو  خریدیم بلاخره رسیدیم خونه. عمه لعیا اینا گفته بودن میان خونه ما ولی دیر کرده بودند بابایی زنگ زد و گفتند موندند خونه مامان مامان جون من هم یه کم خوشحال شدم آخه سریال داشت و اونا هم اهل اون کانالها نیستند خلاصه شب خیلی عالی بود بابایی دستت درد نکنه دوست داریم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرشته
2 اردیبهشت 90 10:53
سلام عزیزم خدا رو شکر که بتون خوش گذشته
ان شاا... همیشه شاد باشی
دست بابا هم درد نکنه

سلام مامان گیسو خوشگله امیدوارم به زودی زود گیسو خانوم به جمعتون بپیونده و شما هم سه نفری خوش بگذرونید الهی من قربون هر دوتون برم
محمدحسین عشق جاودان
2 اردیبهشت 90 13:35
سلام .از اينکه شاد بودين و هستين خوشحالم .ان شاء الله همييشه به شادي .خاله جوني سادات خانم ما رو دعا کن .قربون قدت قربون قلبت


سلام عزیزم خوش اومدین دعای ما همیشه سلامتی و شادی همه کوچولوها و مامان باباهاشون هست.
مامان آنیسا
4 اردیبهشت 90 13:36
سلام عزیزم امیدوارم همیشه در کنار هم شاد وسلامت باشید دختر نازتو ببوس من اسمشو به جمع دوستهای آنیسا اضافه میکنم