سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

سیما دنیای من

روزهای شیرین رمضان

1390/5/25 19:52
نویسنده : رعنا
755 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

این روزها سرمون با مهمونیها گرمه روز یکشنبه خونه عمو اضغر من مهمون بودیم خیلی خوش گذشت تو هم کلی شیطونی کردی و با مهدی بازی می کردی روزپنج شنبه هم خونه عمو جواد من مهمون بودیم دیروز هم مامن جون و بابا جون افطاری دادند البته تو رستوران چون ١٠٠ نفر مهمون داشتند دیروز من هم کلی کار کردم صبح زود بیدار شدم اول از همه رفتم عمه عذرا که از قم اومده بود رو دیدم بعد اومدم خونه مامان جون با هم وسایل کو کو لوبیا سبز رو آماده کمردیم و من هم کوکو ها رو ÷ختم ٦ تا تابه کو کو انداختم خیلی هم خوشمزه شده بود بعد با دختر خاله هام سمیرا و زهرا راستی سمیرا جون تو دلش یه نی نی داره و قراره نزدیکای عید ببینیمش به سلامتی خوب داشتم می گفتم سالادهارو هم آماده کردیم بعد با آقا طیب بردیمشون تالار و بماند که توهم با دیدن آقا طیب باز هم شروع کردی به گریه و آبروی من رو بردی خلاصه که مهمونی خیلی خوبی شد بعد از افطار هم همه اومدند تو حیاط مامان جون اینا و بساط سماوری زغالی و هندونه رو باز کردیم و شما بچه ها هم کلی بازی کردین الهی من قربونت برم انقدر هیجان زده بودی که ساعت ٢شب به زور خوابییدی امروز هم من خیلی خسته بودم الان ساعت ٤١/٦عصره و بابایی رفته نون سنگک بگیره تو هم داری با اسباب بازی هات بازی می کنی من هم میخوام یه کم خونه رو تمیز کنم افطار رو آماده کنم ÷س فعلا به امید دیدار

سیما تو هتل مشهد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامانی ستایش
25 مرداد 90 21:49
قبول باشه. لطف ماه رمضان به همین دورهم بودناشه. خوشحالم که به شما و سیمای نازم خوش گذشته. وبلاگ نی نی دومم راه اندازی شد خوشحال میشم لینکش کنی و بهمون سر بزنی www.niniedovom.blogfa.com سیمای نازم رو ببوس
مامان آنیسا
25 مرداد 90 22:23
سلام به دوست جونم امیدوارم همیشه در کنارهم شاد وخندون وسلامت باشین بوسسسسسسسس برای خودت وسیما جووووووووووووووونم