سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

سیما دنیای من

سیما و روز عرفه

1390/8/15 20:14
نویسنده : رعنا
827 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته مهربونم

امشب شب عید قربانه ومن امروز روزه بودم .دیشب تو خواب از سرت پریده بود و اصلا قصد خوابیدن نداشتی بهت قول دادم که اگه زود بخوابی فردا می برمت الله(یعنی مسجد)خلاصه که کلی خوشحال شدی و ساعت ١٢.٣٠شب به زور خوابیدی صبح که از خواب بیدار شدی گفتی مامان الله .خدای من قشنگ یادت مونده بودبعد از اینکه با هم خونمون رو مرتب کردیم رفتیم خونه مامان جون و آماده شدیم و با هم رفتیم مسجد واسه خوندن دعای عرفه هوا هم خیلی سرد بود و نم نم بارون می بارید .مراسم به خوبی برگذار شد و ما هم کلی دعا کردیم برای شفای مریضها و برای براورده شدن حاجت تمام حاجتمندان .خدای مهربون رو واقعا شاکرم که امسال خاله فاطمه هم کنارمون توی مسجد بود پارسال همین روزها خیلی روزهای سختی رو می گذروند .امیدوارم که همیشه سلامت باشه. موفع اذون بود که اومدیم خونه مامان جون و من افطار کردم .امیدوارم خدای مهربون زیارت حج رو به ما هم قسمت کنه .حالا اومدیم خونمون و بابا محمد هم اومده .دوستت دارم عزیز دلم.از اینجا هم عید قربان رو به تمام مسلمانان جهان تبریک میگم

.۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان گیسو
16 آبان 90 13:17
سلام عزیزم خوبی ؟
قبول باشه
عزیزخاله برای منم دعا کن با اون قلب پاکت
عیدت مبارک دوست گلم
خصوصی داری
بوسسسسسسسسسس


عید شما هم مبارک عزیز دلم
مامان گیسو
16 آبان 90 13:18
رمز 856116
مامان زینب
16 آبان 90 18:19
قبول باشه عزیزم


ممنون عزیزم
مریم مامانی ستایش
18 آبان 90 11:05
خانومی عیدت مبارک و روزه ات هم قبول. امیدوارم خیلی زود با خانواده به حج مشرف شی. سیمای نازم رو ببوس . راستی عکس زرافه ها خیلی بانمک بود


سلام عزیزم عید شما هم مبارک
ممنون از این همه لطف و محبتت