سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

سیما دنیای من

شیرین کاری های سیما خانوم

1390/11/11 8:55
نویسنده : رعنا
1,262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

بهترینم این روزا هوا سرده و من و تو بیشتر اوقات توی خونه سپری می کنیم.تو هم مدام مشغول بازی و ورجه وورجه کردن هستی.هر روز برات یک کلمه از بسته آموزشی تراشه های الماس رو یاد می دم پیشرفتت خیلی عالیه تشویق.خودت علاقه زیادی به یادگیری کلمات داری.عزیز دلم الهی من دورت بگردم که داری بزرگ می شی و دوست داری بیشتر کارهات رو خودت انجام بدی مثلا اصرار می کنی که خودت دندونهاتو مسواک بزنی من هم بعد از اینکه خودم دندوناتو مسواک میزنم اجازه میدم خودت هم مسواک بزنیتشویق.غذا رو هم دوست داری خودت بدون کمک من بخوری که کلی هم ریخت و پاش می کنینگران.وقتی هم که میریم بازار اصلا دوست نداری که از دستت بگیرم و خودت جلوتر از من حرکت می کنیبازنده.عزیز دلم با توجه به این که مامانی یه کم وسواس تمیز و مرتب کردن خونه رو داره تو هم از من یاد گرفتی و دوست داری با یک دستمال همه جارو گردگیری کنی تشویق.خلاصه که خانوم خوشگله من داره بزرگ میشه.خدا رو شکر می کنم که این افتخار رونسیبم کرده که مادر باشم و این احساس قشنگ رواز عمق وجودم درک کنم.چند روز پیش که خونه مامان جون بودیم دیدم که هیچ سر و صدایی ازت نیست که وقتی دیدمت کلی خندیدم .آخه دختر جا قحطی بود که رفتی زیر مبل و میز نقاشی می کشی؟!ماچاین هم عکسهای دختر دانشمند منه

 

 

الان که دارم برات می نویسم ساعت8.44صبحه بابایی رفته اداره و تو هم تو خواب ناز هستی .امیدوارم که روز خوبی رو با هم داشته باشیم.دوستت دارم عزیزم بی حد و اندازه............... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زینب
11 بهمن 90 19:07
ای وللللللللللللل
عجب جاییییییییی برای نوشتن انتخاب کرده

خیلی عکساش قشنگه ...
خوبه بابا ...مسواک میزنه غذاشو میخوره چی دیگه میخوای


خدا رو هزار مرتبه شکر
اما اوائل خیلی اذیتمون می کرد
مامان سانای
12 بهمن 90 9:05
همشهری ازآشنایی باشماخوش بختم .دخترت شیرین ونازه همه خاطرات شو خوندم اگه دوست داشتی لینکت کنم خبر بده
مامان سانای
14 بهمن 90 19:30
همشهری عزیز شما هم لینک شدید امیدوارم دوستای خوبی برا هم باشیم
ما مان سونیا
26 بهمن 90 22:58
عجب شیطئن بلایی هست این دخمله ولی خیلی خانمه ها خوش به حالات مامانی :
X


ممنون عزیزم