سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

سیما دنیای من

روزهای با تو بودن

1390/11/3 20:34
نویسنده : رعنا
992 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترک شیرینم

عزیز دلم روزهای سرد زمستون و با هم سپری می کنیم.بهترینم روزهای با تو چه شیرین می گذرد. روزی هزار بار خدایم را شکر می کنم به خاطر وجود نازنینت به خاطر سلامتی ات.سیمای من هر روز که می گذرد وابستگیمان به یکدیگر بیشتر میشود.من حتی تحمل نیم ساعت دوری تو رو ندارم.چیکار کنم دوستت دارم.صبح که میشه وقتی چشمهای نازت رو باز می کنی بغلت می کنم و بوسه بارونت می کنم تو هم تو بغلم عشوه می ریزی خودت و برام لوس می کنی و زبون میریزی.اول سراغ بابا رومی گیری و میگی بابا رفته اداره برام قاقا بیاره.بعدش می ری دنبال اسباب بازیهات وقت تمیز کردن خونه کمکم می کنی و بعدش لباسهامونو میاری و می گی بریم خونه مامان جون بعدش میریم خونه مامان جون و تا غروب اونجا می مونیم و ساعت5 برمیگردیم خونمون.بابایی هم تا ساعت6از سرکار بر می گرده بعدش تا وقت خواب با بابایی بازی می کنی تو عشق بابا محمد هستی با اینکه هر روز خسته از سر کار بر می گرده ولی بازهم باهات بازی می کنه .برات اسب میشه و بهت سواری میده  تو هم کلی کیف می کنی.خلاصه بگم که من و بابایی دیونتیم و روزی هزار بار خدای مهربون و به خاطر اینکه فرشته زیبایی به نام سیما رو بهمون هدیه کرده شکر می کنیم.عزیزم الان که دارم برات می نویسم مثل فرشته ها خوابیدی و  من هم می خوام برم واسه شام کوکو سبزی بپزم چون تو خیلی کوکو دوست داری.عزیز دلم باز هم می گم دوستت دارم قدر تموم دنیا...... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

محمدحسین عشق جاودان
4 بهمن 90 16:39
سلام خاله جوني دختره خاله خوبي عزيزم سرما نخوري توي اين هواي سرد .مواظب خودتون باشين .نذرتون هم قبول باشه مادربزرگ جون .مي بوسمتون
نانی
6 بهمن 90 10:26
قبول باشه همیشه شاد باشید
ما مان سونیا
6 بهمن 90 21:29
وای چه دختر نازی دارید خداجونی نگه دارش باش ناناز خانمی رو به وب ما هم سر بزنید و برامون یادگاری بگذارید با تبادل لینک موافقید؟
ما مان سونیا
9 بهمن 90 22:27
xxxxxxxx______xxxxxxxxxxx ___xxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx ___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx ___xxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxx ____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx _____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx _________xxxxxxxxxxxxxxxxxx ___________xxxxxxxxxxxxx _____________xxxxxxxxx ______________xxxxxx _______________xxxx _______________xxx ______________xx _____________x ___________x ________xx ______xxx _____xxxx ___xxxxxx ___xxxxxxx ____xxxxxxxx ______xxxxxxxx ________xxxxxxxx _________xxxxxxx _________xxxxxxx ________xxxxxx _____xxxxxxx ____xxxxxx ___xxxxx __xxxx _xxx _xx
مامان محیا
16 بهمن 90 11:24
مرسی که بما سر زدید..سیما جون منو یاد محیا میندازه..تقریبا همسن و سالند..لینک شدین دوستم