سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

سیما دنیای من

سیما و لباسهای نو

1390/12/5 0:55
نویسنده : رعنا
561 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

چند روزه که باز هم سرما خوردی و خیلی بد حوصله ای به همین خاطر خیلی گریه می کنی .دیشب هم انقدر گریه کردی که من و بابایی رو دیونه کردی.چند روز پیش بردیمت بازار و لباس و کفش واسه عید برات خریدیم.البته هنوز کم و کسری داری که در اولین فرصت تکمیلشون می کنم.

امروز رفته بودیم عروسی دوستم لیدا. عاشقه عروسی هستی بس که جو زده شده بودی کلی میوه و آجیل نوشه جان کردی. الان اومدیم خونمون و بابایی رفته بازار و تو هم داری نقاشی می کشی.از فردا باید خونه تکونی رو شروع کنم امسال یه کم دیر کردم.امیدوارم که تو هم دختر خوبی باشی و منو اذیت نکی.

این هم چتد تا عکس از لباسها و کفش تازه .مبارکت باشه گلم

سیما

سیما

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ما مان سونیا
4 اسفند 90 20:24
مبارک باشه شازده خانم خیلی ماه شدی با این لباسها انشاالله که به شادی و سلامتی بپوشی خانم خوشگله جیگر تو برم خاله انقدر تو نانازی
مامان امیر مهدی
5 اسفند 90 2:18
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامان سانای
6 اسفند 90 11:16
مبارکت باشه سیما جون
مامان محیا
6 اسفند 90 12:33
مبارکت باشه خاله
ریحانه جون
16 اسفند 90 21:26
ما وبلگتو لینک کردیم... دوست داشتی وب ما رو لینک کن!!!
ریحانه جون
16 اسفند 90 21:27
خیلی لباسات قشنگن .. مبارکت باشه...