سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

سیما دنیای من

سوغاتی های دخترم

1391/2/21 9:10
نویسنده : رعنا
449 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگله من

عزیزه دلم بهت تو پست قبلی قول داده بودم تا عکس سوغاتی هایی که مامان جون و بابا جون برات آورده بودند رو بگذارم..مطمئنم الان که داری این عکسها رو می بینی برات خیلی جالبه چون به احتمال زیاد بیشترشون دیگه نیستند.این هم چند نمونه از سوغاتی های دختره گلم

لباس عربی

پیراهن و ساق

تئنیک

بلوز و شلوار

بلوز و شلوار

بلوز و شلوار

پالتو

دمپایی

اسباب بازی

مقنعه

این هم دو عدد پلاک طلا

پلاک

ودر پایان مامان جون وبابا جون عزیز دستتون درد نکنه مرسی

ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سانای
21 اردیبهشت 91 11:26
مبارکه . چرا دوتا پلاک طلامثل هم؟


یکیش ماله بنده هست
مامان محیا
23 اردیبهشت 91 12:34
سلام رمز رو در اسرع وقت برات میذارم. آخه هر کدومش یه رمز داره
داداشی
2 خرداد 91 0:19
وای چقدر سوغاتی های خوشگل. از همه جالبتر برای من و عمه لعیا؛ مغنه ی عربی بود. ان شاء الله زیارت خانه خدا قسمت شما هم بشه. از الان سعیکم مشکور و حجکم مقبول