سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

سیما دنیای من

روزهایی که گذشت

1391/4/26 8:07
نویسنده : رعنا
1,199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترینم

باز هم با یک وقفه طولانی پیشت میام.روزهای خیلی دلگیر و غم انگیزی رو پشت سر گذاشتیم.سه شنبه هفته پیش 20ام تیر ماه شمع وجود خاله فاطمه عزیزم برای همیشه خاموش شد .تا روزهای آخر خیلی زجر می کشید بیماریش بد جور عذابش میداد.او رفت و برای همیشه از این دنیا و سختی هایی که براش به ارمغان آورده بود برای همیشه راحت شد.ولی ما رو با کوله باری از خاطره تنها گذاشت.وقتی نرگس رو میبینم دلم کباب میشه.آخه بدون مادر اون هم به یک دختر با سن و سال نرگس خیلی سخته خدا بهش صبر بده.اما عزیزم وقتی که خوب فکر می کنم این دنیا فانیه و دیر یا زود هممون خواهیم رفت اما چه خوبه که از خودمون یاد و خاطره خوش به جا بگذاریم.مثل خاله گلم که واقعا گل بود.خاله عزیزم روحت شاد باشه.هیچ وقت خوبی هایی که برامون کردی رو فراموش نخواهیم کرد.....

عزیز دلم شاید وقتی که بزرگ بشی هیچ وقت خاله فاطمه عزیزم رو به یادت نیاری درست یک هفته قبل از فوتش که باهاش تلفنی حرف میزدم بهم سفارشتو می کرد که مواظبت باشم اینکه تو یادگار خواهرشی و از گل کمتر بهت نگم.اون روز بعد از اینکه که گوشی رو گذاشتم خیلی گریه کردم از خدای مهربون خواستم که شفاش بده تو هم با من دعا می کردی.اما مصلحت این بود که خیلی زود از این دنیا پر بکشه.

دیگه چیزی تا ماه رمضون نمونده امیدوارم که روزهای خوبی در انتظارمون باشه روزهایی توام با سلامتی و شاد کامی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سانای
26 تیر 91 22:11
تسلیت می گم عزیزم خدا بیامرزه.
خدا به شما وبخصوص به نرگس صبر بده.


ممنون گلم
مامان سونیا
28 تیر 91 8:28
تسلیت میگم عزیزم انشاالله هرچی خاک اون مرحومه شادروان هست عمر شما باشه انشاالله که خداوند ببخشه و بیامرزدشون ونور به قبرشون بباره انشاالله که غم آخرتون باشه از در گاه خداوند منان براتون صبر جمیل خواستارم
محمدحسین عشق جاودان
28 تیر 91 18:24
سلام عزيزم بهتون تسليت مي گم اميدوارم غم آخرتون باشه .خدا رحمتش کنه عزيزم .ماه رمضون ما رو از دعاي خيرتون بي نصيب نکنين
داداشی
30 تیر 91 4:28
خدا رحمتش کنه. ما که ازش بدی ندیدیم.
مامان امیر مهدی
30 تیر 91 18:34
سلام عزیزم خدا رحمت کنه خاله جانت رو عزیزم شما هم ما رو بر سر سفره افطار دعا کنید که خیلی محتاج دعایم.راستی عزیزم اگه دوست داشتی تو مسابقه نی نی شلخته به امیر مهدی رای بده.ادرسش تو وبلاگم هستش.البته حالا رای گیری شروع نشده خبرت میکنم
lمامان امیرحسین
1 مرداد 91 2:46
سلام.خدا رحمتش کنه.آخرین غمتون باشه. التماس دعا همشهری
م
12 مرداد 91 10:17
خدا بیامرزدشون دلم گرفت