سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

سیما دنیای من

جشن میلاد نازنینم

1391/4/11 9:07
نویسنده : رعنا
471 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

از هفته گذشته بهت یاداوری کرده بودم که روز پنجشنبه تولدته.تو هم کلی ذوق کرده بودی و هر وقت که یادت می افتاد شعر تولدت مبارک رو با آهنگ خاص خودت می خوندی .هر وقت که بابایی از اداره برمی گشت می گفتی پس کیک من کو تولدت مبارکه من کو؟!ما هم یاداوری دوباره می کردیم که تا تولدت چند روز مونده.خلاصه که چهارشنبه خانواده عمه لعیا و مامان جون و بابا جون و دایی جون و ساجده و نر گس رو واسه شام تولد دعوت کردم.وای که چقدر هیجان زده بودی هی می گفتی پس کی تولدت مبارک شروع میشه؟!

خلاصه که بعد از شام کیک رو آوردیم و شمعها  رو روشن کردیم و تو که چند روز بود منتظر این لحظه بودی فوری فوت کردی و گفتی دوباره روشن کنیم.خلاصه فکر کنم پنج شش باری ما شمعهارو روشن کردیم و تو هم فوت کردی.بعد کادو هاتو گرفتی .کادوی من و بابا هم سه تا النگو بود.

تا آخر شب شاد بودی و من و بابایی با دیدن شادی تو عشق می کردیم.الهی که همیشه لبت خندون باشه تنت سالم باشه و دفتر خاطرات زندگیت پر باشه از خاطرات خوش و شیرین

کلی ازت فیلم گرفتیم ولی عکس کم آوردم باید تلاش کنم ببینم می تونم عکسی از فیلمها برات در بیارم.

این عکس زمانی هست که کیک تقسیم شده و تو هم در حال لیس زدن قاشقی

سیمای من

 

سمای من

سیمای من

سیمای من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان بیتا
13 تیر 91 14:56
بر چهره پر ز نور مهدی صلوات بر جان و دل صبور مهدی صلوات تا امر فرج شود مهیا بفرست بهر فرج و ظهور مهدی صلوات نیمه شعبان مبارک
مامان سانای
13 تیر 91 23:28
بازهم تبریک می گم خیلی خوشحال شدم که بهتون خوش گذشته زنده باشی
مامان امیر مهدی
14 تیر 91 0:23
-----------------()---()-()-()-() -----------------||---||-||-||-|| --------------{*~*~*~*~*~*~*} ---------@@@@@@@@@@@@@@@ --------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ---{~*~*~*~*~HAPPY~*~*~*~*~*~} ---{~*~*~*~~ BIRTHDAY! ~~*~~*~*} ---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ .....$$$....$$$............................................... ...................................$$.................... ..................................$$...........................................$$$....$$$. ....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$$ ...$$$.........$$...$$......$$............$$...........$$$................................$$$ ...$$$$$$$$$$$$$.......$$............$$$..........$$$................................$$$ ......................$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ...............................$$.....$$$$$$$$$$$$ ...............................$$.....................$$$ ...............................$$.....................$$$ ................................$$...................$$$ .....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$$$ ...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$$ ...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$$ ..........................................$$........$ .........................$$$.............$$$$$$ عزیز خاله تولدت مبارک
مامان گیسو جون
14 تیر 91 23:41
ای جونم عزیزممممممممم تولدت مبارک الهی 120 ساله بشی گلم هزارتا بوسسسسسسس
مریم مامان ستایش و امیرعلی
16 تیر 91 0:23
الهی خاله فدات شه. سیما جونم تولدت مبارک. انشالله 120 ساله شی
مامان سونیا
18 تیر 91 16:54
عزیزم با تا خیر تولدت مبارک الهی که 120 ساله بشی خوشگل خانمی
مامان پرهام
19 تیر 91 18:25
عزیزم تولدت مبارک ایشاللا همیشه سلامت و شادباشی زیر سایه ی لطف خدای مهربون
مامان هوراد
25 تیر 91 13:56
عزیزم تولدت مبارک باشه برایت سلامتی شادی و عشق آرزومندم
مامان گیسو جون
25 تیر 91 16:38
مامان امیر مهدی
25 تیر 91 17:33
………@.@@ ……@..-...•..@ ……@....ﮞ...@ ….…\———————————————————————/ ……\سلام عزیزم آپم آپم آپم آپمممممممممممممممممم …/ ....\برات 2تا ماشین گذاشتم با هر کدوم که خواستی بیا!!! / …\——————————————————————————/ منتظرمااااااااااااا ....……___ ..___\ ][ /__ (_ ___׀׀_ __) ...Ŏ…..… Ŏ ._________________ |..ШШШШШШШШ.......| |....| |.........| |.....| |__|__|_____|__| __̠| ..... ŎŎ………. ŎŎ
مارال
24 اردیبهشت 92 0:29
خدا حفظت کنه خانوم کوچولو،120سال زنده باشی