سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

سیما دنیای من

عید قربان مبارک

1391/8/5 8:14
نویسنده : رعنا
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنین من

امروز روز عید قربان هست عید بزرگ مسلمانان از اینجا این عید عزیز رو به همه دوستان و خانواده عزیزم تبریک می گم.

کارت پستال

عزیزدلم من هم این توفیق رو داشتم که پنج روز از دهه اول ماه ذی حجه رو روزه بگیرم .دیروز هم با مامان جون و خاله معصومه و دختر خاله زهرا و شما و مهدی کوچولو رفتیم به مسجد جامع برای دعای روز عرفه تو و مهدی خان هم اولش یه کم سر و صدا به پا کردین ولی بعدش خسته شدین و خوابیدید بعدش با بابا محمد اومدیم خونه مامان جون و روزمون رو باز کردیم بعدش با بابایی رفتیم بیرون و کلی باهم سر سره بازی کردیم برگشتنی تو دو تا پاهاتو  توی یه کفش کردی که منو ببرید رستوران ولی من که روزه ام رو باز کرده بودم اصلا میل نداشتم به همین خاطر از سر راهمون برای تو و بابایی کباب خریدیم و اومدیم خونه .الان هم ساعت 15/08صبحه و تو بابایی تو خواب ناز هستید امروز تو خونه خاله فاطمه مراسم عید سیاهی برگزار میشه باید بعد از صبحانه زود بریم اونجا گرچه اصلا دلم نمیاد برم اونجا ولی مجبورم.آهان خنوم بیدار شدن و اومدن اینجا و می گی دستشویی دارم خوب دیگه بد جوری به خودت می پیچی من باید برم پ تا روز دیگه خدانگدار.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیر مهدی
9 آبان 91 11:48
سلام با تولد امیر مهدی آپم.یادگاری فراموش نشه
پروانه
10 آبان 91 13:34
سلام خوش به سعادتون التماس دعا به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم
محمدحسین عشق جاودان
15 آبان 91 9:52
سلام گلم .خاله جوني ببخشيد دير اومدم واسه تبريک عيد غدير .روي ماهت رو مي بوسم.دوستون دارم
مامان گیسوجون
2 آذر 91 0:35
سلام عزیزم خصوصیت رو چک کن