سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

سیما دنیای من

آخرین روز سال

1391/12/30 8:05
نویسنده : رعنا
425 بازدید
اشتراک گذاری

کارت-پستال-عید-نوروز---سری-14 

 

سلام عزیز دلم

سلامی از آخرین روز سال 91.یک سال رو با خوبیها و بعضا بدیهاش به پایان رسوندیم.خدا رو شکر میکنم که تو این سال همه خانوادم شاد و سلامت کنار بودند اما اتفاقات تلخ و شیرین سالی که گذشت چی بود.اول  ازاتفاقات خوب و به یاد موندنی شروع کنیم اولیش عزیمت پدر و مادر عزیزتر از جانم به حج عمره بود.یادش به خیر سال قبل این روزها در تکاپوی رفتنش بودیم.دومیش مسافرت خودمون به مشهد بود که واقعا برام لذت بخش بود و امیدوارم در سال جدید باز هم قسمتمون بشه .بزرگترین اتفاق شیرین عمرم هم تو سال 91 بود که متاسفانه نمی تونم اینجا برات بنویسم.اما واقعا شیرین بود.اما تنها اتفاق ناخوشایند امسال از دست دادن خاله فاطمه عزیزم بود.امسال با رفتنش غم تو دلامون گذاشت.من به جرات می تونم بگم که از تیر ماه به بعد به اندازه تموم عمرم غصه خوردم.اما این خواست خدا بودو ....

بگذریم امسال خونه تکونی من خیلی طول کشید اما عوضش خونه رو حسابی برق انداختم جوری که شما و بابایی کلی مواظبید که جایی کثیف نشه.امروز ساعت 56/31/14 سال تحویل میشه.یادمه آخرین بار من 5 ماه بار دار بودم که سال تو همچین ساعتی تحویل شد.تا ظهر یه عالمه کار دارم که باید انجام بدم

امیدوارم که سال جدید سالی پر از شادی و سلامتی و خبرهای خوش برامون باشه.و به تموم آرزوهامون برسیم.الان ساعت 44/7 صبحه 30 اسفند ماههه هوا قشنگ آفتابی و بهاریه شما و بابایی تو خواب ناز هستید.من هم می خوام الان بیدارتون کنم.خوب دیگه عزیز دلم فکر کنم این آخرین پست امسال بود .برای تموم دوستهای عزیزم هم سال خوبی آرزو می کنم و از همینجا عید همگیشون رو تبریک میگم.

و این هم آخرین عکس امسال. عکسی از بهاری که گذشت

سیما و مهدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)