سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

سیما دنیای من

روزهای پایانی سال

1391/12/18 11:16
نویسنده : رعنا
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنینم

این روزها سرم خیلی شلوغه وسخت مشغوله خونه تکونی و تمیز کاری هستم.البته تو هم بهم کمک می کنی.خریدهای عیدمون رو هم تموم کردیم و برات یه جفت کفش قرمز خوشگل و شلوار لی خریدم.باقی خریدهاتو هم توی قم با عمه عذرا انجام دادم.عزیزم این روزها خیلی شیطون و بلا شدی عاشق  شعر و ترانه ای و دوست داری زود حفظ کنی.عاشق آهنگ تیتراژ برنامه خانواده ای و باهاش همخوانی میکنی.راستی این روزها نقاشیت هم خیلی پیشرفت کرده و قشنگ نی نی میکش و رنگ آمیزیش می کنی .خیلی دوست داری برات داستان تعریف کنیم کلی کتاب داستان داری و روزی چند بار بهت داستان تعریف میکنیم.البته بیشتر باباجون و بابا محمد .دیگه این که از اینکه موهات رو شونه کنم خیلی بدت میاد چون موهات هم حالت دارند و هم بلندند یه کم زود به هم می خورند و شونه کردنشون سخته .ولی همه عاشق موهای خوشگلت هستند. چند روز  پیش با قیافه خیلی جدی بهم گفتی مامان  به بابا زنگ بزن بگو بلیط بگیره بریم مشهد.انگار بلیط سینماست که بابایی زود بگیره بریم مشهد.البته من از خدامه که سالی دوسه بار بریم مشهد .دیروز هم شال و کلا کردی و با بابا جون رفتی مغازه و سه ساعتی پیشش بودی آخه بابا جونو خیلی دوست داری.البته ایشون هم خیلی دوستت دارند.گاهی وقتها به بابا جون میگم شما سیمارو بیشتر از من دوست دارید.در جوابش بهم میگه سیما رو به خاطر وجود تو خیلی دوست دارم به خاطر اینکه سیما دختر توئه. امروز روز جمعه18 اسفنده صبح زود بابایی رفت برامون نون سنگک  خرید و لی تو بیدار نشدی و من و بابایی صبحونه رو خوردیم   و بابایی رفت سر کار الان هنوز هم خواب هستی.پری روز زمستون دوباره خودش رو نشون داد از شب تا صبح برف بارید هوا هم خیلی سرد شد.من که بیصبرانه منتظر  بهار هستم و اصلا علاقه ای به زمستون ندارم.

خوب دیگه  این هم چند تا عکس درهم از سیما خانوم 

کنار آکواریوم دایی ناصر

 

خوشگل من

 

تابستون91 جمکران

 

و.......

 

دختر شلخته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان گیسوجون
22 اسفند 91 13:35
سلام عزیزم خوبین ؟ ماهم خوبیم شکر
ای جانممممم چه دخملیشده این خانم خانما
خسته نباشی دوستم


ممنون از لطف و محبتت گلم
مامان سونیا
24 اسفند 91 8:11
ای جانم به این دخمل با فرهنگ کتاب دوست انشاالله زیازت مشهد هم قسمتتون بشه برید و دل دخملی شاد و خوشحال بشه سونیا هم این روزها همش حرف از امام رضا و مشهد میزنه وجالب اینکه عاشق تیتراژ بنامه خانواده است و خیلی قشنگ بعضی از تیکه هاشون میخونه لحظه دیدارتعاشقی معنا شد تپش قلبم رو خودش پیدا شد
داداشی
26 اسفند 91 20:34
سلام. واقعا این سیما ساداته. نه این سیما سادات من نیست. نه نه نـــــــ نـــــــــه اما خودمونیم کاکائویشم خوشکله
محمدحسین عشق جاودان
29 اسفند 91 16:54
سلام گلم .منم سال نو رو بهتون تبریک می گم و براتون در سال جدید بهترین ها رو آرزو دارم . امیدوارم همیشه سلامت باشین و موفق دوستون دارم
مامان سانای
30 اسفند 91 1:42
سال نو مبارک. امیدوارم سال نو سال خوبی براتون باشه و تعطیلات بهتون خوش بگذره .