سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

سیما دنیای من

باز هم سرما خوردگی

1390/1/7 8:59
نویسنده : رعنا
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم الهی مامان قربونت بره چند روزی بود که سرفه میکردی ولی من زیاد توجه نمی کردم دیشب تا صبح سرفه کردی وقتی بیدار شدی اصلا حال نداشتی با مامان بزرگ بردم ات دکتر وای مطب چقدر شلوغ بود بلاخره دکتر معاینه ات کرد و دو تا آمپول نوشت که دو تاشونم زدیم بهت خلاصه اومدیم خونه مامان بزرگ و تو یه کم شیر خوردی و خوابیدی

niniweblog.com

دو ساعتی خوابیدی بعد قرار شد بریم خونه خاله فهیمه یه کم حالت بهتر شده بود لباسای قشنگتو تنت کردم و موهاتو هم شونه کردم و با بابابزرگ رفتیم خونه خاله فهیمه. خاله فهیمه واسه پسرش عطا از اون ماشین شارژی ها خریده بود و اون هم داشت ماشین سواری میکرد

niniweblog.com

 یه کم تو رو هم سوارش کردند ولی چون ترسیده بودی گریه کردی

niniweblog.com

و من بغلت کردم عطا با این که دو سال و نیمشه ولی مثل بلبل حرف میزنه

niniweblog.com

 راستی خاله اعظم هم اونجا بود ولی ثنا کوچولو رو با خودش نیاورده بود یه کم با خاله ها دردو دل کردیم بعد اومدیم خونمون  بابایی تو رو برده بود بیرون الان اومدین والان سرتو زدی به صندلی من وداری های های گریه میکنی

niniweblog.com

خوب برم ببینم چی میگی به امید این که فردا سالم از خواب پاشی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مونا (مامان النا )
6 فروردین 90 22:34
سلام دوست خوبم
ایشالله سال جدید خیلی سال خوبی برات باشه عزیزم
بیا با هم دوست بشیم
به من هم سر بزن
میبوسمت


سلام مونا جون من هم سال خوبی رو برات آرزو میکنم بهتون سر زدیم لینک هم شدین