سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

سیما دنیای من

سیمای خوشگل و خوش تیپ

1390/1/17 9:39
نویسنده : رعنا
419 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم سلام بهترینم وای که چقدر دوست دارم عشقی که توصیفش خیلی سخته عشقی خدایی تمام ذره ذره وجودم از عشق تو لبریز شده هر لحظه ام با وجود تو آذین شده دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم niniweblog.comدیروز عصر با بابایی رفتیم بازار تا برات یه دست لباس راحتی بخرم

niniweblog.com

اول رفتیم یه مغازه ولی از اون لباسها که من میخواستم نداشت عوضش کیف کوله ای های خوشگلی داشت یه دونه از اونا واست خریدم و انداختیم پشتت راستی عینک دودی که بابایی واست خریده بود رو هم زدیم به چشمت

niniweblog.com

 بعد رفتیم همون مغازه ای که از اونجا واست خرید میکنم خلاصه یه دست بولیز و شلوار قرمز واست پسند کردیم بعد یه سوشرت مانتویی بنفش خوشگل هم خریدم و همونجا تنت کردیم وای شده بودی یه گوله نمک

niniweblog.com

تو راه همه برمی گشتند نگات میکردند و میگفتند چشش میزنیم ها البته بابایی صدقه داد ایشالله که چشت نزنند خلاصه خیلی خوش تیپ شده بودی با اون لباسای مارکت شب اومدیم خونه و من بردمت حموم شام هم املت گذاشتم آخه املت خیلی دوست داری  الان صبح روز چهارشنبه هست و تو هنوز تو خواب نازی

niniweblog.com

الهی که من قربونت بشم خوب دیگه پاشم کارامو انجام بدم راستی امروز میریم خونه همسایه جدیدمون فعلا بای بای 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)