سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

سیما دنیای من

مادرانه

1390/1/18 10:20
نویسنده : رعنا
259 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدایی که حس مادرانه را در وجودم قرار داد

کودکم !  آن هنگام که جسمت را از جسمم جدا می کردند با خود گفتم جسمت را جدا کردند مهرت را که نمی توانند جدا کنند ، محبت تو را خدا در قلب من جای داده است و چیزی را که خدا داده است چه کسی می تواند از من بگیرد ؟!
عزیزکم ! من زیباترین صحنه های هستی را در چهره ی خندان تو دیدم .
به تو عشق می ورزم چنان که خدا به بندگانش عشق می ورزد .
قوت جان ِ خسته ام ! پاره ی جگرم !
دستهای کوچک ِ تو مرهم زخمهای بزرگ من است .
عزیزکم ! گریه هایت به من آموخت که صبور باشم ، گریه های شبانه ات خواب غفلتم را می رباید و روحم را تعالی می بخشد ،  احساس می کنم که اکنون خدا مرا بیشتر دوست دارد .
کودکم ! من آرامشم را از لبخند تو می گیرم و بی قراری های من از گریه های بی امان توست ، عزیزکم اگر کمی بخندی و آرام باشی دنیا برایم گلستان می شود .
عزیزکم ! در هفت آسمان آرزوهایم ، ستاره ای قشنگ تر و دوست داشتنی تر از تو ندارم .
ستاره ی قلب ِ بی فروغ من ! قبل از به دنیا آوردن تو دنیا و متعلقاتش خیلی برایم ارزش داشت اما اکنون چیزی با ارزش تر از تو ندارم و اگر خدا بخواهد تو را از من بگیرد باید بهترین و با ارزش ترین چیزهایش رابه تو ببخشد که من از بهترینم گذشتم و من تورا فقط با خدا معامله خواهم کرد و هیچ کس و هیچ چیز دیگری نمی تواند تو را از من بگیرد  .
مادر شدن حسی است آسمانی ، تو راه آسمان را برایم هموار و مرا به او نزدیک تر کردی ، از وقتی که مادر شده ام ، امتحان ِ گذشت و صبر و فداکاری رو بهتر پشت سر گذاشته ام .
niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محمدحسین عشق جاودان
19 فروردین 90 19:49
سلام .چقدر زيبا نوشتي .دوستون دارم .
ما نتظر نگاتون و قدماتون هستيم .لينک هم شدين ولي تو صفحه وب نشون نمي ده نمي دونم چرا


سلام مامان محمد حسین به وبلاگ ما خوش اومدین خدا رو شکر که همه ما مادر هستیم وصاحب احساسات ناب و پاک مادرانه حتما بهتون سر میزنیم.