سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

سیما دنیای من

درددل با دخترم

1390/2/8 18:46
نویسنده : رعنا
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم چند روزیه که حال خوبی ندارم از همه این آدمای دورو که کنارم هستند و همیشه ادعای با محبت بودن و دوستی و دارند خسته شدم آخ که چقدر دلم گرفته عزیزم چه خوبه که تو کنارم هستی چه خوبه که تو رو دارم اگه نباشی میمیرم به خدا دیگه زنده نمیمونم پس همیشه سالم و پاینده باش همیشه کنارم باش دوست دارم عزیزم خیلی دوست دارم ببخش که ناراحتت کردم فقط خواستم باهات درددل کنم الهی من قربونت برم الان نشستی کنار باباییو داری نقاشی می کشی چقدر هم هیجان داری شیرینترینم باز هم میگم دوست داررررررررررررم.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محمدحسین عشق جاودان
10 اردیبهشت 90 17:04
سلام.ددلا وسيع باش و تنها /سر به زير و سخت
قربون دلت خاله غم به دلت راه نده .دختر ناز خاله چقدر نانازي خاله


سلام عزیزم ممنونم از لطفت
امیدوارم هیچ وقت تو دلامون غم نشینه
مامان فرشته
11 اردیبهشت 90 1:46
سلام عزیز دلم
خدا نکنه دلت گرفته باشه
تو هم مثل من زدی جاده خاکی ؟
شاد باشی مهربونم بوسسسس


سلام عزیزم
ممنونم ازلطف و محبتت.من هم امیدوارم هیچ وقت تو دلامون غم نشینه
بوووووووووووووووس