سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

سیما دنیای من

دخترم داره بزرگ میشه

1390/2/21 9:45
نویسنده : رعنا
290 بازدید
اشتراک گذاری

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

سلام دخترک نازنینم

 دخترم روز به روز داره بزرگتر میشه کارای جدید یاد میگیره کلمات جدید ادا میکنه خلاصه شیرین تر و شیرینتر میشه آخ که مامان به قربونت بره آخه چی بگم چگونه توصیف کنم عشق و محبتم رو نسبت به تو فقط احساسمو زمانی درک میکنی که مادر بشی

اینروزا که هوا کمی بهتر شده خیلی دوست داری تو کوچه با دوستات بازی کنی از اونجایی که کوچمون همه فامیل هستیم من هم هر روز میبرمت بیرون تا با بچه ها بازی کنید تو و مهدی هم سن هستید ولی چون اون پسره و کمی هم از تو قوی تر همیشه دعواتون میشد ولی دیروز نمی دونم افتاب از کدوم طرف دراومده بود که باهم دوست شده بودین مهدی دمپاییهاتو جفت میکرد و میذاشت جلوی پاهات تو هم دستتو میدادی به دستش و میرفتین با هم بازی میکردین الهی که من قربون دخترم بشم که یواش یواش داره مستقل میشه زیبا

واما دیشب بعد از شام با بابایی یه کم توپ بازی کردی ولی از اونجایی که بابایی صبح زود میره اداره رفت که بخوابه من هم چراغارو  خاموش کردم تا تو هم بیاییو بخوابی ولی تو که از بازی سیر نشده بودی رفتی بالای سر بابایی و دستشو گرفتی و با اشاره توپ و نشون می دادی من هم فقط داشتم میخندیدم بلاخره بابایی تسلیم شد و ساعت ٤٥/١٢شب داشتین توپ بازی میکردین  خلاصه بابایی آخر سر در رفت و خوابید بعدش من موندم و تو که بعد تلاشهای فراوان بنده ساعت٣٠/١خوابیدی .الان ساعت ٣٠/٩صبحه وتو مثل فرشته ها تو خواب نازی.دوست دارم عزیزم آرزوی قلبی من سلامتیو شادی تو ئه

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زينب عشق مامان و بابا
22 اردیبهشت 90 17:03
خدا گلتون رو حفظ كنه


ممنون ار لطف و محبتتون عزیزم
محمدحسین عشق جاودان
22 اردیبهشت 90 19:00
سلام رعناجون .واقعا اين لحظه هاي زيبا رو نمي شه توصيف کرد .اينقدر از عشق و محبت سرشارند اين دقيقه ها که بايد هر کسي خودش به تنهايي بچشه و احساس کنه .عزيزدلمو ببوس:

سلام عزیزم ممنون از لطفت
واقعا همینطوره که می گی
بوووووووس
ساحل خواهر زهرا
24 اردیبهشت 90 18:37
eeeeeeeeey jaaaan che naze in mokhmarchi!be web khahare man ham bia rana jo0on


ممنون عزیزم
چشم حتما مزاحم میشم
مامان فرشته
26 اردیبهشت 90 23:11
سلام گلم
بگردمممممممممممم
عزیز دلممممممم وای دلم ضعف رفت که
قربونش برم من بوسسسسسسس

ممنون گلم
بووووووووووووووووووووووووووس