سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

سیما دنیای من

روز مادر مبارک

1390/3/11 21:07
نویسنده : رعنا
277 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزم خیلی خوش آمدی تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

آبروی اهل دل از خاک پای مادر است سربلندی دو عالم ز دعای مادر است آن بهشتی که قران میکند توصیف آن صاحب قران بگفتا زیر پای مادر است.....

خدایا خداوندا هزاران بار شکرت می گویم که بزرگترین لذت و احساس این دنیا را نصیبم کردی حس مادر بودن ناب ترین احساس دنیا ....

دخترکم ممنون از این که وارد دنیای من شدی ومن به تو قول می دهم تا زمانی که جان در بدنم دارم همیشه کنارت باشم هوایت باشم نفس ات باشم مگر جز این نیست که تو با گفتن یک کلمه مرا به قله های خوشبختی میرسانی آه که جاری شدن این کلمه بر زبانت چه زیباست زمانی که با شیرینی کودکانه ات صدایم میزنی  مادر.....

و اما مادرم مادر عزیزتر از جانم با تمام وجودم روزت را تبریک می گویم دوستت دارم تمام جان فشانی ها ودلسوزی هایت هیچ وقت از خاطرم نخواهد رفت دوستت دارم ای مهربان مادرم....

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)