سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

سیما دنیای من

بدون عنوان

1390/3/25 9:02
نویسنده : رعنا
264 بازدید
اشتراک گذاری

همسر مهربانم

امرووز میخواهم برای تو بنویسم فردا روز پدر است وبی شک تو یکی از بهترین پدرهای دنیا

همسرم چگونه میتوانم از این همه تلاش و زحمتت برای ایجاد یک زندگی آرام برای من و دخترم ازتو تشکر نمایم از این که بعضی روزها وقتی از سرکار خسته می ایی و من  درکت نمی کنم و فقط از دلتنگی هام  و خستگی هام برات میگم یا حوصله پختن شام و ندارم منو ببخش عزیزم هیچ وقت محبت هات از یادم نمیره شبایی که با اون همه خستگیت به خاطر من ظرفهای شام و هم میشوری و  واقعا شرمنده ام میکنی من و سیما جون دوستت داریم از صمیم قلب روز پدر رو بهت تبریک میگیم 

همسر عزیزتر از جانم و پدر مهربان فرزندم  روزت مبارک

سیما وبابا محمد

سیما وبابا محمد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

sara
25 خرداد 90 10:59
لطفا به نی نی من رای دهید کد141 با سلام به شما دوست عزیز. نی نی من در مسابقه خواب فرشته ها جزو برندگان بوده . لطفا اگر دوست داشتید کد 141 را از طریق تلگراف به مدیریت ارسال نمایید تا تارای من برنده بشه. پیشاپیش من و تارا از شما ممنونیم. اگر به دخترم رای دادید به وبمون هم سری بزنید و آدرس وبتان را بدهید تا جزو دوستان تارا و پیوندهایمان اضافه تان نمایم
مامان فرشته
26 خرداد 90 4:11
سلام رعنا جونم خوبی ؟ منم این روز رو به همه باباهای مهربون دنیا تبریک می گم بوسسسسسس