سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

سیما دنیای من

خرید های عید سیما جونم

1390/3/25 0:27
نویسنده : رعنا
449 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم خیلی وقته که نتونستم برات بنویسم چون سرم بدجور با خونه و خرید عید مشغول بود راستی واسه تو هم کلی لباس خوشگل خریدم یه پیرهن خوشگل با جوراب شلواری و یه جفت پوتین کوچول موچولو وای که وقتی میپوشی چقدر ذوق میکنی بعدش دستور میدی نانای بذارید تو نانای میکنی و ما عشق میکنیم الهی که من قربونت برم هنوز تموم نشده بابایی رفته بازار خودش واست خرید کرده یه دامن کوتاه قرمز با جوراب شلواری و یه بولیز و یه دست بولیزو شلوار هندونه ای دستش درد نکنه راستی چهارشنبه آخر سال من وتو و مامان بزرگ رفتیم بازار من هم واست یه جفت کفش صورتی خوشگل خریدم هنوز تموم نشده مامان بزرگ و بابابزرگ ۵۰۰۰۰تومن واست عیدی دادند دایی ناصر هم یه عروسک کوچولو خریده این بود لیست بلند بالای خرید های عید سیما خانم انشااله با سلامتی و شادی استفاده کنه تا عید ۳ روز مونده هوا هم عالیه امسال مسافرت نرفتیم  به نظر من عید و باید تو خونه موند چون پارسال مسافرت اصلا خوش نگذشت عوضش امسال عمه عذرا از قم میاد بگذریم امروز جمعه هست و بابایی چون کارش زیاد بود رفت اداره تو هم که تو خواب نازی خوابهای خوش ببینی عزیزم من هم میخوام دفاتر قانونی شرکت بابا رو تکمیل کنم فعلا بابی بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)