سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

سیما دنیای من

سیمای من تولدت مبارک

1390/4/9 8:12
نویسنده : رعنا
578 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته نازم تولدت مبارکزیبا

سلام بهترین مامان دوستت دارم عزیزم عشقی که قابل توصیف نیست دیروز دومین سالگرد قدم نهادنت بر این دنیا بود خیلی دوست داشتم دیروز این متن رو برات بنویسم ولی افسوس که اینترنت مشکل داشت

سیمای من دنیای من نفس من تمام هستی من تمام کلمات و جملات دنیا رو برای ابراز عشقم نسبت به تو کم می آورم .دو سال پیش در چنین روزهایی وارد زندگی من و بابایی شدی و با اومدنت شادی و صفا رو به خونمون آوردی تصور یک روز بدون تو برام دیگه محاله تو منبع شاددی خونه هستی

وای روز به دنیا اومدنت هیچ وقت از یادم نمیره اون روز جزو بهترین روز های عمرمه که تا لحظه مرگم هیچ وقت فراموش نخواهم کرد وقتی که داشتم به هوش میومدم تو تو بغل خاله فاطمه مثل فرشته ها خوابیده بودید یک دختر تپول مپل ناز الهی که من قربونت برم نمیدونی چقدر نگران سلامتیت بودم وقتی خاله گفت دخترتو ببین صحیح و سلامته تمام خستگیم از بین رفت انگار که تمام دنیارو بهم داده بودن

با اومدنت شادی و برکت رو به خونمون آوردی از خدای مهربون میخوام همیشه حافظ تو باشه همیشه سلامت باشی و اون خنده های شیرینت هرگز از لبهات کم نشه

امروز اولین روز از ٣سالگیته عزیزم دیروز قرار بود یه کیک کوچولو بخریم ولی قرار شدم امروز این کارو بکنیم چون امروز عید مبعثه انشاللا فردا برات عکساتو میذارم

الهی درد و بلات به جونم دیشب داشتی شیر میخوردی بلند شدی بری پیش بابایی که پات خورد به ماشین اسباب بازیت و بد جور گریه کردی من هم زیاد توجه نکردم وقتی بابایی اومد پیشت گفت بیا انگشت سیمارو ببین وای یه لایه از پوست انگشت کوچیکه  پات کنده شده بود داشت خون میومد دلم برات کباب شد عزیزم  با هزار درد سر شستیم و من جوراب پات کردم تا نبینی الان ساعت ٤٥/٧صبحه و تو بابایی خواب هستین

راستی پریشب بابایی واست یه دونه تاب خریده بود نمیدونی چه ذوقی کرده بودی شامت رو هم روی تاب خوردی ساعت ١٢ به زور پایینت آوردیم

خلاصه که عزیزم من و بابا محمد خیلی خیلی دوستت داریم تمام تلاشمون شادی و رفاه توئه

باز هم میگم

تولدت مبارک بهترینمزیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان صبا
11 تیر 90 10:07
سلام عزيز دلم
خوشگل خانوم تولدت مبارك
تولد تولد تولدت مبارك
مبارك مبارك تولدت مبارك
بيا شمع ها رو فوت كن تا صد سال زنده باشي
قربون برم سيما جوني عزيزم انشاءالله كه 120 ساله بشي و عمر با عزت و افتخاري خداوند نصيبت كنه
رعنا خانوم دوست خوبم تولد دختر نازت رو از صميم قلب بهت تبرك مي گم و منتظر ديدن عكساي نازش هستم از طرف من بوسسسسسسسسسسس براي سيما جون و مامان خوبش

ممنون مهربونم از طرف من هم برای صبا جون بووووووس
محمدحسین عشق جاودان
11 تیر 90 16:45
دست و هورا
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
الهي صد سال زنده باشي در کنار ماماني و بابايي


ممنون خاله مهربون
مریم مامانی ستایش
12 تیر 90 14:52
تولد گل دختری مبارک. انشاالله تولد 120 سالگیش. امیدوارم یه عمر کنار هم شاد باشید. رعنا جون ستایش بیشتر به غذا وابسته بود تا شیر. هر چند شیر هم می خورد اما خوب بیشتر با میوه و غذا خودشو سیر می کرد. سعی کردم تعداد دفعات غذا رو براش بیشتر کنم و به جای شیر خودم از شیر پاستوریزه استفاده کردم دو روز اول یه کم با اکراه می خورد منم تو شیرش یه دونه قند می انداختم اما وقتی به شیر پاستوریزه عادت کرد قندو حذف کردم. بعد هم با یه چیزایی مثل کشمش و برنجک و ... سرگرمش کردم. نمیدونم از نظر پزشکی توصیه میشه یا نه اما خوب من این کارو کردم


ممنون از راهنمایی هات عزیزم من هم سعی می کنم این کارهارو بکنم امیدوارم که نتیجه بده
مامان فرشته
12 تیر 90 23:13
سلام رعنای نازنینم
وای من چه خاله بدی هستم
چرا زودتر نیومدم به سیمای خوشگلم تولدشو تبریک بگم
الهی من قربون پای نازت بشم که اوخ شده
تفلدت مبارک خاله جون
الهی 120 سالگیتو جشن بگیری
امیدوارم همیشه لب خوشگلت خندون باشه
بوسسسسسسس
امیدوارم این خاله بد رو ببخشی

ای وای سمای عزیزم این حرف و نزن شما بهمون سربزنی یا نزنی ما دوستتون داریم
قربون مرام و معرفتت دوست عزیزم