سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

سیما دنیای من

جشن تولد سیما جون

1390/4/13 9:31
نویسنده : رعنا
3,435 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترینم

چند روزیه که سرم شلوغه و نتونستم برات بنویسم اخه با مامان جون تو این چند روز چند نوع مربا درست کردیم

عزیزم همونطور که بهت گفته بودم روز پنجشنبه برات یه تولد کوچولو گرفتیم بابایی واست یه کیک کوچولو خریده بود مامان جون ایبنا رو هم دعوت کرده بودم بعد از شام کیک و آوردیم و تو هم شمعهاشو با کمک من فوت کردی و کیک و بریدی داییناصر و مامان جون و بابا جون هم هدیه هاشونو تقدیم کردن این هم چند تا عکساز اون شب

تولدت مبارک

تولدت مبارک

دستت درد نکنه بابا جون

دستت درد نکنه دایی جون

 

ناخونک نزن

سیما جونم همیشه وقت رفتن مامان جون اینا گریه میکنه اون شب ما بردیمش حیاط و سرشو گرم کردیم و مامان جون اینا رفتند وقتی سیما اومد تو خونه و دید که همه رفتند باز هم شروع کرد به گریه کردن بعد ش ناراحت رفت روی مبل دراز کشید این هم تصویر اون لحظه

سیمای خسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان صبا
13 تیر 90 10:27
سلام عزيزم خوبي؟ تولد سيما جونم بازهم مبارك باشه چه عكساي نازي تو اين لباس چقدر خوشگل شده خانومي خدا حفظش كنه و كادوهاي خوشگلش هم مباركش باشه از طرف من بوسش كنيد. سيما جونم از طرف صبا هم به شما تبريك مي گم خاله بوسسسسسسس
مامان فرشته
15 تیر 90 13:39
آخی تازی قربونت برم عزیزم که اجتماعی هستی و می خوای همیشه دورو برت شلوغ باشه بازم تفلدت مبارک وای به به چه کیکی
سیما
22 فروردین 93 16:33
واای بچته؟خیییییلی خوشگله خدا نگهشداره... منم اسمم سیماس