سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

سیما دنیای من

یک شب گرم

1390/5/9 7:46
نویسنده : رعنا
868 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونم

وای امشب چه شب گرمی بود عزیز دلم نتونستی خوب بخوابی سرما خوردگی هم مزید بر علت شده بود الان هم بد جور داری سرفه می کنی امیدوارم به زودی بهتر بشی عروسک من دیشب هم خیلی اذیتمون کردی همش می خواستی بری خونه خاله فاطمه و هی گریه می کردی و بهونشونو می گرفتی آخرش هم شام نخورده خوابیدی

راستی از فردا ماه رمضون شروع میشه ماهی که همه مسلمونا روزه می گیرن من دوساله که روزه نگرفتم (به خاطر شما)فکر کنم امسال بهم خیلی سخت بگذره اما ماه رمضون واقعا ماه قشنگیه ویه صفای دیگه ای که امسال ماه رمضون داره اینه که اولین ماه رمضونه که تو خونه خودمون هستیم امیدوارم به راحتی طی اش بکنیم واز برکات این ماه عزیز برخوردار بشیم من هم می خوام مثل هر سال برای سلامتی امام زمان قران رو ختم کنم انشاللا

دوستت دارم عزیزم

فرشته منفرشته من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

111
9 مرداد 90 8:17
با کلیک بر روی لینک زیر از طریق خواندن اس ام اس درآمد کسب کنید http://ads.inpersia.com/users/ref/28804
مامان یکتا
9 مرداد 90 8:26
سلام خوبی رعنا جون سیما گلم چه طوره این دختر ناز مامانی از طرف من ویکتا یک بوس وقت کردی سری هم به ما بزن خوشحال می شم
شهاب
10 مرداد 90 14:29
خیلی گرم شده واقعن
سایه هم کلافه میشه زوود
مراقبش باشین


شما هم مراقب سایه کوچولو باشین


مریم مامانی ستایش
11 مرداد 90 15:57
وای گرما که هممونو کلافه کرده. الهییی خاله بمیره انشاالله که سیماجون زود زود خوب شه. التماس دعا خانومی


ممنون از لطف و محبتت عزیزم
محمدحسین عشق جاودان
13 مرداد 90 18:35
گلم خوبين خوشين .نماز روزتون قبول باشه .التماس دعا خاله بهتر شدي .


سلام
نماز روزه شما هم قبول باشه ملالی نیست جز گرمای هوا
مامان گیسو
16 مرداد 90 17:06
سلاممممممم عزیزم خوبی ؟
دلم براتون یه ذره شده بود
بوسسسسسسس


سلام عزیز دلم من هم همینطور
مامان آنیسا
17 مرداد 90 16:27
سلام عزیزم مراقب این دوست کوچولوی ما بااین چهره نازش باش بوس به اون صورت ماهش