سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

سیما دنیای من

این چند روز

1390/5/19 10:23
نویسنده : رعنا
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

عزیز دلم روزها داره به سرعت می گذره امروز نهمین روز ماه رمضان هست امسال سومین ماه رمضونیه که با تو هستم اولین روزها بهم خیلی سخت گذشت هوا هم به طرز عجیبی خییییییییییییلی گرم شده بود وای تشنگی واقعا اذیتم می کردم ولی الان که هوا خنک شده خیلی بهتر می تونم روزه ها مو بگیرم

دومین روز ماه رمضون ما خونه مامان جون اینا بودیم که بابایی وقتی میاد خونه سر بزنه میبینه فلکه آب گرم ظرفشویی ترکیده و آب داغ با شدت زیاد داره نشت میکنه و تمام آشپزخانه و یه مقدار از فرش پذیرایی خیس شده بود کابینتها هم که به جای خود اما دست بابایی درد نکنه همه چی رو مثل اولش درست کرد

niniweblog.com

کابینت های خراب رو هم عوض کردیم این اتفاق به نفع تو هم شد به خاطر اینکه فرشها هنوز نم بودند یک هفته ای خونه مامانجون اینا موندیم تو هم کلی کیف کردی الهی که من قربونت برم عاشق پارک شدی تو راه هرجا که پارک می بینی با صدای بلند پاک پاک میگی

شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

 

وای که چقدر شیرین زبون شدی وقتی تو تلوزیون یه نفر عینکی میبینی فوری میگی عینک

الان دیگه به ماشین خاور حبیب اقا شوهر خاله فاطمه هم علاقه شدیدی پیدا کردی و اون بنده خدا هم هر روز سوارت میکنه و یه دوری میزنید دیروز واسه افطار پسر خاله وحید و دایی ناصر خونه ما بودند تو هم کلی باهاشون بازی کردی شب به خاطر اینکه من خیلی خسته بودم بابایی خودش ظرفهارو شست واقعا دستش درد نکنه میدونی عزیزم بابای تو که میشه عشق من بهترین بابای دنیاست همیشه قدرشو بدون

niniweblog.com

 

راستی امروز بدون سحری روزه گرفتم آخه موبایل بابایی زنگ نزده بود من هم درست ده دقیقه بعد از اذان بیدار شدم بهتر یه کم لاغرتر میشم  الان ساعت٤٥/٩صبحه و تو مثل فرشته ها آروم خوابیدی شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

تا بیدار بشی می خوام یه گردگیری مختصر بکنم

niniweblog.com

پس فعلا عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محمدحسین عشق جاودان
21 مرداد 90 13:30
سلام نماز روزتون قبول باشه التماس دعا .خاله جوني مسواکت رو دوست داري .مسواک مي زني آفرين .
مامان گیسو
23 مرداد 90 19:58
سلام عزیزم خوبین ؟ قبول باشه گلم قربون خودت و مسواکت برم من نفس خانم