سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

سیما دنیای من

تو عروسک منی

1390/6/6 19:46
نویسنده : رعنا
894 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترینم

روزها به سرعت در گذر هستند ماه رمضان هم یواش یواش داره تموم میشه اینروزها بیشتر تو مهمونی هستیم راستی روز پنجشنبه هم ما توی رستوران افطاری دادیم 45 نفر مهمون داشتیم خدا رو شکر به خوبی برگذار شد امروز هم خونه مامان بزرگ من مهمونیم الان خونه هستیم و تو هم داری با مهره های شطرنج بازی میکنی الهی من قربونت برم اینروزا خیلی شیرین زبون شدی دوستت دارم عزیز دلم

این هم چند تا عکس با پیرهنی که عمه عذرا برات آورده

پرنسس من

پرنسس من

دخترک ناز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پرهام
6 شهریور 90 21:52
سلام دخملی با اون پیراهن صورتی خوشگلت! خوش به حالتون ما رو که هیشکی افطاری دعوت نکرده! البته چرا 2 بار رفتیم افطاری اداره ی آموزش و پرورش!
الی
6 شهریور 90 21:54
مهربانی نقش هر نقاش نیست هرکه هر نقشی کشید نقاش نیست عشق را نقاش معنا می کند حیف ما کز یارمان نقاش نیس ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک کنیم؟؟!! ִ \ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\ ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞ ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
مامان زینب
9 شهریور 90 17:58
من که از وبلاگتون خوشم اومد تاریخ تولد نی نی تون رو برام بفرستین تا با هم تبادل لینک داشته باشیم میسییییییییییییییی دخمل ناز(زینب طلا)
مامان زینب
9 شهریور 90 23:30
خاله جون خواستین لینک کنین به این اسم: دخمل ناز(زینب طلا) مرسیییییییییییی
مامان گیسو
15 شهریور 90 5:13
سلام عزیزم خوبی ؟ قبول باشه دوست گلم خسته نباشی ببخشید دیر شده اما عیدتون مبارک این جیگر منو ببوس رعنا جونم
نيلوفر
15 شهریور 90 11:47