سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

سیما دنیای من

دخترم روزت مبارک

1390/7/8 8:20
نویسنده : رعنا
766 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام فرشته پاک من

روزت مبارک بند وجودم. ای بهترین هدیه خدای مهربان برای من بنده حقیرش.دخترم فرشته کوچکم زبان قاصر از بیان احساسات درونیم هست .دوستت دارم بند بند وجودت را دوست دارم . تمام ادا و اطوارهای شیرینت را دوست دارم .عزیز دلم این روزها کلی کلمه جدید یاد گرفتی جملات کوتاه رو به خوبی ادا می کنی وای که چقدر شیر زبون شدی منو بابارو با اسم کوچیک صدا می کنی نانا و ممد راستی به دایی ناصر هم می گی دایی نهنی .

دوست داری تو کارها کم کم کنی با دستمال شیشه هارو پاک می کنی ظرفهای کوچیک و میاری سفره خلاصه که یک پارچه خانوم شدی.

 تو دنیای من و بابایی هستی از خدای مهربون می خوام تا بهمون لیاقت بده که پدر و مادر خوبی برات باشیم و بتونیم آینده خوبی برات بسازیم

الان صندل منو تصاحب کردی و با یک ژستی پشت سیستم نشستی انگارکه استاد کامیوتری البته اینو بگم که بعضی وقتا با بابایی بازی کامپیوتری هم بازی می کنید

الان بابایی رفته واسه شام کباب بخره تو هم الکی داری با تلفن حرف می زنی و می گی الو بابا دل(بیا) من هم یه کمی مریض هستم

خلاصه که روز دختر و ولادت حضرت معصومه رو بهت تبریک می گم بابایی هم اومد فعلا به امید دیدار

دختر من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آیلا
9 مهر 90 9:03
آفرین به این دختر گل روزت هم مبارک
مامان زینب
18 مهر 90 7:55
موهاشو نیگااا ای ول ... خانوم شدی حسابیییییییی