سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

سیما دنیای من

سالگرد عقد من و بابایی

1390/7/10 9:32
نویسنده : رعنا
806 بازدید
اشتراک گذاری

سیمای عزیزم

دیروز هفتمین سالگرد عقد من و بابایی بود دیروز انقدر سرم شلوغ بود که نتونستم بنویسم ولی امروز می نویسم

روزهای آخر شهریور ماه بود پسر خاله محمدم ازم خواستگاری کرده بود من و اون حیلی ازهم دور بودیم اونا تو یه شهر دیگه زندگی می کردند و ما تو یک شهر دیگه خیلی کم همدیگه رو می دیدیم  یک کلمه بگم و جمله رو کوتاه کنم واون این که خیلی موانع سر راه ما بود برای ازدواج .خلاصه که همه موانع از سر راه برداشته شد و منو محمد مال هم شدیم روز نهم مهر هم عقد کردیم .چه روزهای شیرینی بود البته اینو بگم که بابایی سه روز بعد از عقدمون رفت زاهدان و منو تنها گذاشت آخه محل کارش و دانشگاهش اونجا بود دوران نامزدی ما همیشه دور از هم گذشت اما دوری هم واسه خودش یه شیرینی هایی داره .الان درست هفت سال از اون روز گذشته ومن و بابایی عاشقانه همدیگه رو دوست داریم مخصوصا که دیگه الان فرشته ای به نام سیما داریم زندگیمون یک رنگ و بویه دیگه ای داره .من و بابایی سه سال نامزد موندیم هفت آبان ٨٦ هم عروسی کردیم الان بعد از هفت سال زندگی با محمدم از صمیم دلم می گویم

بهترینم دوستت دارم.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان صبا
13 مهر 90 9:55
مبارك باشه عزيزم انشاءالله كه سالهاي سال با عشق و صميميت كنار هم زندگي كنيد و سايه تون بر سر دختر كوچولوي نازتون سيما جون باشه. مبارك مبارك مبارك
مامان گیسو
17 مهر 90 2:22
امیدوارم همیشه سایه خوشبختی رو بام زندگیتون سایه کنه بوسسسسسسس
مامان گیسو
17 مهر 90 2:23
من تو پست بالا نمی تونم نظر بگذارم باز نمی شه