سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

سیما دنیای من

علاقه مندی های سیما جونم

1390/7/19 21:05
نویسنده : رعنا
1,109 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام به سیما جونم

عرضم به حضورت که بعد از چند روز خستگی و استرس بلاخره ختم قران هم به خوبی برگذار شد .خدای مهربون و به خاطر تموم نعمتهایی که به من عطا فرموده شاکرم .راستی یک نیت دیگه کردم اگه قبول بشه باز هم سال آینده عین این مراسم رو برگذار کنیم . دیگه بگم که تو هم اول مجلس یه کم شلوغی کردی ولی بعدش خوابیدی و آخر مراسم بیدار شدی دست مامان جون هم درد نکنه کلی بهم کمک کرد شله زرد هم پخته بود که خیلی هم خوشمزه شده بود. وای الان بعد از چند روز کار فشرده تموم بدنم درد می کنه . از تو بگم که اینروزها واقعا کارهای عجیب و غریب یاد گرفتی یکی از اونا اینه که به یکی از پیراهن هات علاقه عجیبی پیدا کردی و به هیچ وجه دوست نداری از تنت درش بیاری ما هم به زور دو باربه زور درش آوردیم و بعداز شستن باز هم تنت کردی یعنی می تونم بگم که درست بیشتر از دو هفته هست که این لباس تنته البته دوبار به زور در آوردم و شستم اش .

دیگه بگم که به کلیپ حنای اندی هم علاقه شدیدی پیدا کردی و باید هر روز ببینیش

الان هم داری با بابایی دنت می خوری

این هم عکس سیما جونم با پیرهن مورد علاقه اش البته همونطور که می بینید کاکائوییش کرده

 

 

سیمای من

این هم عروسیه که من واسه سیما کشیدم ولی اصلا پسند نکرد والبته تعداد زیادی از این عروس در صفحات بعدی هم موجود است که خانوم خوشگله ما هیچ عنایتی نسبت به هیچ کدومشون نفرمودهعروس

این هم شاهکار خود خانوم خانوماست

نقاشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

گنجینه فردا
19 مهر 90 21:39
سلام. وبلاگ دخترتون بسیار زیباست. خوشحال می شیم نوگلتون عضو کانون کودکان خلاق گنجینه فردا باشه. http://ganjinefarda.blogfa.com با تشکر
مامان زینب
19 مهر 90 23:08
عروستو پف پفی بکش شاید خوشش اومد
مامان گیسو
20 مهر 90 14:23
سلام رعنا جونممممممم
خوبی عشقم ؟
دلم خیلی تنگ شده بود
ماشاا...
این عزیز خاله چه خوردنی شده
قربونش برم من
وای چه نقاشی خوشگلی
مامانی نقاشیش از نقاشی تو بهتر شده
بوسسسسسسسس


مامان پرهام
20 مهر 90 16:48
خدایی اش عروست خوشگله!
شهرزاد مامان حسین
21 مهر 90 15:29
چه دخمل خوشگلی. نازی