سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

سیما دنیای من

سیما و سرما خوردگی

1390/7/24 8:43
نویسنده : رعنا
444 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترینم

دخترکم این چند روز بهمون خیلی سخت گذشت آخه تو بد جوری مریض شدی .هفته پیش یه کم سرما خوردگی داشتی بردمت دکتر و گفتش که خروسک گرفتی دارو نوشت و گفت که بعد از یک هفته اسهال میشی .الحق که تشخیصش عالی بود چون سرفه هات که یک کمی بهتر شدند اسهال شروع شد وای چه طوفانی به پا کرد. عزیز دلم تو این چند روزه خیلی ضعیف شدی روز جمعه حالت خیلی بد بود اسهال و دل پیچه یک طرف سوختگی پاهات هم یک طرف.انقدر بد پاهات سوخته بودند که اصلا نمی تونستی بشینی.من و مامان جون به زور پاهات و میشستیم . دیروز با بابایی بردمت پیش همون دکتر و چند تا دارو و پماد نوشت خدا رو شکر امشب خوب خوابیدی. از خدای مهربون می خوام که همیشه سالم و تندرست باشی .دوستت دارم قدر همه دنیا................

همیشه بخند عزیز دلم

دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محمدحسین عشق جاودان
24 مهر 90 9:57
سلام عزيزخاله .خوبين خوشين .به سلامتي که حالت خوب شد گلي .زنده باشيد دوستون دارم زييييييييييييييييياد
مریم مامانی ستایش
24 مهر 90 10:08
الهیییییییی. رعنا جون انشاالله سیمای نازمون خیلی زود خوب میشه. سوختگی پای بچه ها واقعا سخته. اما من از پماد کالاندولا خیلی جواب گرفتم.
مامان گیسو
3 آبان 90 2:57