سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

سیما دنیای من

من اومدم..........

1390/10/25 9:28
نویسنده : رعنا
1,283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترینم

باز هم بعد از یک وقفه طولانی اومدم سراغت.عزیز دلم سیستم خراب شده بود و بابایی وقت نمی کرد درستش کنه تا اینکه دیشب دستش دردنکنه عمو طیب درستش کرد.تو این چند وقته تو خانومتر و خوشگلتر شدی به خوبی به زبون مادریمون صحبت می کنی و چند کلمه استانبولی رو هم یاد گرفتی با معنی هاشون ادا می کنی ما هم برات بسته آموزشی تراشه های الماس رو سفارش دادیم بفرستند تا انگلیسی و فارسی رو هم به خوبی یاد بگیری.

عزیز دلم یکی از خبر های خوبی که تو این چند روز ژگرفتیم. این بود که مامان جون و بابا جون بلاخره می رن سفر حج و روز 14 فروردین پرواز دارن. تو هم از وقتی این  خبر رو شنیدی همش به بابا جون می گی من و هم ببرین مکه. انشاللا خدای مهربون این سفر شیرین و قسمت ما هم بکنه.

دیروز خونه مادر بزرگ بنده آش نذری می پختند از صبح زود به من می گفتی مامان زود باش «آش شروع شد.مامان جون هم بد جور سرما خورده بود و رفته بود دکتر.خلاصه که با هم رفتیم و تو هم کلی با بچه ها بازی کردی و آش خوردی. شام هم خانواده عمه لعیا و مامان جون و باباجون و دایی خونه ما بودند. راستی حدودا ده روز پیش مامان جون شله زرد پخت و پخش کردیم. تو  هم  خیلی ذوق کرده بودی که من هم اون لحظات رو به تصویر کشیدم .که در ادامه مطلب می گذارمشون.

واما جمله پایانی این که فرشته نازنینم دوستت دارم.......

 

 

سیما

سیما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بیتا
26 دی 90 14:29
منتظر دیدار شما در نمايشگاه تخصصي دنياي اسباب بازي، آموزش و سرگرمي هستیم. زمان : 13 لغايت 16 بهمن ماه 1390 - ساعات بازديد : 10 لغايت 20 محل برگزاري:خيابان فاطمي، خيابان حجاب، مركز آفرينش هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان جت رو..............هدیه خلاقیت
مامان زینب
29 دی 90 9:39
لابد کلی شیرین زبونی میکنه دیگه براتون... ایشالا به سلامتی برن و برگردن