سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

سیما دنیای من

سلام و یک دنیا دلتنگی

1391/1/24 13:28
نویسنده : رعنا
516 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترینم

بلاخره بعد از یک وقفه طولانی تونستم وقتی پیدا کنم و برات بنویسم.این روزها من و تو همش تنها کنار هم هستیم.بابایی و دایی جون صبح میرند سرکار و شب برمی گردند.ما هم خونه مامان جون هستیم تا دایی جون تنها نمونه.من تا این سنم انقدر از پدر ومادرم دور نبودم.خیلی دلم براشون تنگ شده.این روزها خیلی تنها هستم و تو هم از یک طرف مریض شدی و هوا هم خیلی سرد شده به خاطر همین نمیتونیم بریم بیرون.جمعه هفته پیش بابایی ما رو برد طرف جلفا هوا گرم بود و خوش گذشت کلی هم خرید کردم.دیگه انتظار به سر رسیده و مامان جون و باباجون قراره شنبه برگردند انشاللا.خوب دیگه عزیزه دلم این هم دو تا عکس تا مطلبم بدون عکس نباشه.

چند روز پیش که رفته بودیم خونه مامانه مامان جون تو با بچه ها تو اتاق بازی می کردید که وقتی رفتم تو اتاق با این صحنه روبرو شدم.کلی خندیدم.تو عروس شده بودی و مهدی داماد الهی من قربونه این عروس و داماده با نمک برم

عروس خانوم وکیلم

این عکس رو هم توی رستوران مبینای جلفا ازت انداختم اون روز خروسک گرفته بودی بد غذا شده بودی

سیمای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان سانای
24 فروردین 91 17:41
دلتنگ نباش به سلامتی بر می گردن با کلی سوغاتی. ایشالله عروسی سیما جون . خصوصی داری.
مامان امیر مهدی
25 فروردین 91 17:00
الهی بگردم ماشالا به این عروس خانوم
مامان امیر مهدی
25 فروردین 91 17:00
..ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ღ♥ღ ..............................@@...............ღ♥ღ
مامان گیسو
25 فروردین 91 21:46
سلاممممممممم عزیزم من فدای این عروس خوشگل برم که از همه عروسای دنیا قشنگتره بوسسسسسسس
محمدحسین عشق جاودان
31 فروردین 91 17:52
سلام خداي من عروس و دوماد کوچولو .قربونشون برم من .بوس ماچ مواظب خودتون باشين
مامان امیر مهدی
2 اردیبهشت 91 18:51
آرزوهای رنگی
3 اردیبهشت 91 9:50
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان اگر مایل باشیدمیتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید .بعد میتونید تابلو را بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید خوشحالمیشم برام نظر بگذارید موفق باشید
مامان محیا
5 اردیبهشت 91 11:25
به به چه عروس خانمی.. جیگر آقا دومادو
مامان پرهام
6 اردیبهشت 91 13:16
به به مبارکهخروسک چیه؟ چطوری گرفت؟ ایشاللا که خوب شده
ثمین
6 اردیبهشت 91 20:18
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
مامان امیر مهدی
11 اردیبهشت 91 12:02
______________$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$ __________$$$_________________$$$$$ سلام آپم تشریف بیارین و با نظرات قشنگتون خوشحالمون کنید
مامان سانای
13 اردیبهشت 91 10:25
کجایی همشهری نگرانت شدم