سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

سیما دنیای من

دخترم لج نکن

1391/2/28 22:23
نویسنده : رعنا
558 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم

این روزها خیلی لجباز شدی اصلا به حرفهای من گوش نمی کنی.چند روزه که می خوام از پوشک  بگیرمت.   ولی تو اصلا به هیچ وجه حاضر نیستی که به من بگی ببرمت دستشویی.انگار که با من لج می کنی.به همین خاطر خودم مجبور می شم هر ده دقیقه یک ربع ببرمت دستشویی.تو هم بیشتر اوقات گریه می کنی و می گی جیش ندارم.امروز هم بردمت دستشویی و گفتی جیش ندارم ولی ٥ دقیقه نگذشته بود که لباست رو خیس کردی.وای دیونم کردی دختر پس کی می خوای خودت دستشوییی بری.امروز عصر خیلی اعصابم رو خورد کردی.آخه فرش خونه مامان جون رو هم کثیف کردی.حوصله ام سر رفت و باز هم بهت پوشک بستم.امیدوارم به زودی این مرحله رو هم با موفقیت طی بکنیم.دست بابایی درد نکنه وقتی دید حوصله ام سر رفته   ما رو برد بیرون و من برات یک شورت خوشگل خریم. و بعد با هم رفتیم آبمیوه و بستنی نوش جان کردیم.یک ساعتی میشه که اومدیم خونمون تو و بابایی باه نشستید و حرف میزنید.سریاله مورد علاقه من شروع شده تو هم با دقت داری نگاه می کنی.خوب دیگه عزیز دلم امیدوارم در روزهای اینده دختره خوبی بشی و دیگه منو اذیت نکنی.دوووووووووووووووووووستت دارم عزیز دلم

سیمای من

سیمای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سانای
31 اردیبهشت 91 8:53
رعنا جون حوصله به خرج بده .زود عصبی نشو اونوقت به سیما جون استرس وارد می شه و اعتماد به نفس شو از دست می ده .
موفق باشی[
ممنون عزیزم از اینکه بهم جرات میدی.راست میگی باید بیشتر از اینها حوصله به خرج بدم و زود از کوره در نرم.
داداشی
2 خرداد 91 0:14
سلام.
و تواصوا بالصبر. صبر و حوصله یه چیز دیگس.
البته امروز که یک خرداد نودویک هست شنیدم که سیما جون حاضره که برای یه نیم جیش دستشویی بره.
نکته بعدی اینکه هیچ وقت به عقب برنگرد. اینکه بدون پوشک باشه و بعد از یه مدت دوباره به عقب برگردونی دیگه طول می کشه که دوباره رو روال بیفته.

التماس دعا