سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

سیما دنیای من

شب آرزوها

1391/3/4 7:45
نویسنده : رعنا
458 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                 

 




شب آرزوها...شب عشقبازی ، شب شیدایی ، شبی که تک تک ثانیه های مقدسش ، لحظات معاشقه و نجوا با یگانه معشوق هستیه ! شب دلهایی که لحظه شماری می کنند ... برای لحظه های آسمونی !


شب بیداری دل و خفتن دنیای مادی . شبی که درهای آسمان باز میشه و خدای مهربونمون با تمام وجودش بندگانش رو در پناه عظمت و رحمت و محبت و یگانگی خودش در آغوش میگیره . شب برآورده شدن آرزوها !


توی این شب عزیز ، زیارت نامه عشاق امضا میشه . به ضیافت عشق ! . . . جا نمونیم !



يگانه معبودا ! چه شميم دل انگيزي دارد اين اشک آسمانت وچه روح انگيزست اين موهبت تو که مهربانانه عطا ميکني و در اين لحظات مي شود پرواز به سوي ياد تو را با چشمهايمان ببينيم .


گويند درهاي آسمان باز است و صدايمان رسا تراز هميشه مي رسد. تو که در اين لحظات چشم مي بندي برهمه خطاهايمان ، پس خواسته دلمان راهم برخواهي آورد .


چه گويم که زبان دراين لحظات واژه هايش را گم مي کند . اين همه زيبايي ، اين همه شور ياد تو ! مگر خواسته اي هم ميماند ؟ همين را گويم که دلم را خانه خود کن !




درود به رندی که چون پیاله گرفت
یاد حریفان خسته جان افتاد





 

 


امشب بزرگی‌ات می‌شود آرزوهایت

اِلهی اَتَرانی ما اَتَیتُکَ اِلاّ مِنْ حَیْثُ الْامال؛ خدایا! مرا ببین! تنها به خاطر آرزوها و امیدهایم به درگاه تو آمده‌ام.

سپاس تو را سزاوار است که پروردگار آرزوهایی. تو تنها کسی هستی که آرزوهایم را بدون حقارت و خاری به درگاهت می‌برم و مو به مو شرح می‌دهم. چون تو به من آموختی که تنها از تو بخواهم و از غیر تو هیچ نخواهم.

اکنون در این شب آرزوها، همه آرزوهایم را هر چقدر هم کوچک و حقیر باشد با تو می‌گویم؛ با تو که مرا به سخره نمی‌گیری به خاطر آرزوهای کودکانه‌ام.

امشب دلم پر می‌کشد. از یادم نبر و مرا به آرزوهایم برسان تا ایمان و عشقم به تو روزافزون شود.

لیلة الرغائب آمد تا دل‌های مجذوب را از لابلای همه دلمشغولی‌ها و هیاهوی دنیا به میهمانی خدا ببرد.

بیائید شب آرزوها را تا به صبح اجابتش بیدار بمانیم و برای هم دعا کنیم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابای ملیسا
4 خرداد 91 11:59
سلام . بازم مثل همیشه وبلاگتون زیبا و قشنگ به روز شده . ملیسا خانم منتظر شماست تا عکسهای جدیدش رو ببینید و با گذاشتن نظر خودتون هر چند کوتاه خوشحالش کنید . منتظرتون هستیم .
مامان گیسو جون
4 خرداد 91 22:42
امشب برات بهترینها رو آرزو دارم
مامان امیر مهدی
6 خرداد 91 3:05
سلام دوست عزیز وبلاگ امیر مهدی به روز شده خوشحال میشیم پیشمون بیاین وبا نظرات قشنگتون خوشحالمون کنید
مامان سانای
7 خرداد 91 0:22
حال خاله فاطمه تون چطوره ؟


سلام عزیزم
حالش نسبت به روزی که حالش بد شد و بردیمش بیمارستان بهتره.ولی فعلا نمی تونه راه بره.الان هم نزدیکه یک ماهه که تو بیمارستانه عالی نسب بستریه.خیلی بده که تو سن 45 سالگی آدم قدرت نداشته باشه که از جاش بلند بشه.درحالی که خالم پهلوونی بود واسه خودش.
ممنون عزیزم
مامان امیر مهدی
7 خرداد 91 22:03
ممنون عزیزم که بهمون سر زدی و تبریک گفتی
مامان امیر مهدی
15 خرداد 91 0:48
نازد به خودش خدا که حیدر دارد دریای فضایلی مطهر دارد همتای علی نخواهد آمد به جهان صد بار اگر کعبه ترک بر دارد به ما هم سر بزنید آپم
محمدحسین عشق جاودان
15 خرداد 91 13:09
سلام عزيزم .ميلاد حضرت علي (ع) و روز پدر رو به شما و خانواده محترمتون تبريک مي گم و براي باباي مهربون سيما جونم سلامتي و موفقيت را آرزو دارم الهي صد سال به اين روز برسين