سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

سیما دنیای من

تولدت مبارک گلم

1391/4/8 13:44
نویسنده : رعنا
359 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم سیمای من تولدت مبارک

درست ٣ سال پیش در چنین لحظات تو را در آغوش گرفتم چه احساس غریبی بود.

من مادر شده بودم و تو چه معصومانه نگاهم می کردی.احساس عجیبی داشتم شاید به خاطر اینکه برای اولین بار این احساس را تجربه می کردم.روزها از پی هم به سرعت برق و باد گذشتند و اکنون از آن لحظه درست سه سال و یک ساعت می گذرد.

و من هر روز به درگاه خدای مهربان شکر می کنم که فرشته ای به نام سیما سادات را برایم هدیه داد.

کوچولوی من ناز من عشق من مادرانه و عاشقانه دوستت دارم.خدای مهربون تو این راه پر پیچ و خم زندگی حافظت باشه.الهی که همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه.

خدایا هزاران بار تو را به خاطر این نعمت بزرگی که برایمان عطا فرمودی شکر می گویم.....

ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرشیدا کوچولو
8 تیر 91 14:30
تولدت مبارک جیگمل خاله
مامان امیرحسین
8 تیر 91 16:27
سلام سیمای عزیز تولدت مبارک باشه خاله جون. چه خوبه آدم توی دنیای مجازی همشهری داشته باشه.خیلی خوشحالم .به ما هم سر یزنید.
مامانی درسا
8 تیر 91 18:55
عزیزم تولدت مبارک انشاالله ساله شی ...... عمری توام با شادی و سلامتی داشته باشی .......
مامان سانای
10 تیر 91 9:08
تولدت مبارک عزیزم صد سال زنده باشی
ریحانه جون
15 مرداد 91 3:37
تولدت مبارک سیما جون ....