سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

سیما دنیای من

سلامی از زمستون بهاری

1391/11/5 9:24
نویسنده : رعنا
764 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترینم

نمی دونم چرا دیگه مثل سابق حوصله نوشتن ندارم.می دونم کمی تنبلی می کنم.عزیز دلم اینروزها هوای شهرمون عالیه همونیه که من می خوام آسمون آبی و آفتاب انگار نه انگار که زمستونه.اینروزها درگیر کلاس زبانم هستم یک ترم رو با موفقیت تموم کردم و الان ترم جدید رو شروع کردیم.تو هم با من داری زبان یاد می گیری روزهای هفته رو یاد گرفتی و هی تکرار می کنی.سوره توحید رو هم حفظ کردی.دیروز دستت رو شیشه برید من هم چسب زدم بعدش گفتی مامان الان چطوری نماز بخونم.بع دیدم داری تیمم می کنی دستتهات رو  پله می کوبیدی و روی صورتت می کشیدی.هفته پیش روز پنجشنبه تولددو سالگی ملینا بود .از اول تا آخر مراسم ملینا گریه کرد عوضش تو نانای کردی و کلی عشوه ریختی همه می گفتند برات اسپند دود کنم.خدا خودش از چشم بد حفظت بکنه.دیگه اینکه اگه بشه هفته آینده شاید بریم قم.فعلا چیز دیگه ای به ذهنم نمیاد این هم چند تا عکس از خانوم خوشگله خودم

جشن تولد ملینا

عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهشید مامان مهتا
5 بهمن 91 12:23
سلام خیر دخترتون را ببینید خوشحال میشم یه سری هم به وبلاگ دختر من بزنید http://mahta91.niniweblog.com
داداشی
11 بهمن 91 8:41
سلام. اگه شما حوصله وبلاگ نوشتن نداشته باشی، ما چطوری از اخبار شهرتون و محله‌تون خبردار بشین. بیشتر وقت‌ها من اخبار محله را در وبلاگ شما می‌خونم. من می‌دونم شما اینکار نمی‌کنی و به نوشتن وبلاگ ادامه می‌دهی.