سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

سیما دنیای من

ما اومدیم قم

1391/11/11 9:33
نویسنده : رعنا
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

سلامی از شهر قم .عزیز دلم الان در قم هستیم خونه عمه عذرا مولودی بود جای دوستان و به خصوص عمه لعیا خیلی خیلی خالی بود واقعا خوش گذشت .پری روز هم واسه شام رفتیم خونه دختر خاله حکیمه و دیروز صبحانه و ناهار رو اونجا خوردیم الان هم صبح ساعت 35/9 هست می خواهیم صبحانه بخوریم البته بساط صبحانه را من خودم آماده کرده ام .راستی دلم برای محمد عزیزم و ناصر و بابای گلم خیلی تنگ شده.دختر گلم تو هم روز اول خیلی من و ناراحت کردی چون خیلی گریه کردی و غریبگی کردی ولی الان خدا رو شکر انگار داری بهتر میشی ولی هراز گاهی هم با مهدی دعوا می کنی .خوب باید برم سر سفره فعلاخدا نگهدار.این هم دوتا عکس تازه

 

 


 

 

 

 

 

 

دختر من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

M.K
12 بهمن 91 0:10
کم این شوهرت رو لوس کن من خواهر زاده اش هستم من انو میشناسم. وای وای مامانمینا لوسسسسس M.K
داداشی
14 بهمن 91 9:36
زیارت قبول. شکر خدا به سلامتی رفتید و برگشتید. خیلی دلمون می خواست ما هم با شما قم بیاییم. حیف که شرایط طوری پیش اومد که نشد. این حرف من و عمه لعیا و فاطمه است.
مامان سانای
18 بهمن 91 8:53
زیارت قبول . خوش بگذره
مامان گیسوجون
18 بهمن 91 13:16
التماس دعا عزیز خاله منونم دوست گلم از محبتت بوسسسس خصوصی
مامان گیسوجون
19 بهمن 91 22:08
آره موافقم سخترین جا آشپزخونه است ههههه اومدم دلت رو بسوزونم پذیراییم هم تموم شد


وای نگو که حسودیم شد من هم انشاللا از فردا قراره شروع کنم .
داداشی
20 بهمن 91 22:03
بابا قالب، خونه تکونی، چه تمیز چه زیبا؛ چه با سلیقه دقیقا مثل خونتون منظم مرتب افرین


نظر لطفتونه خوشحالم که قالب جدیدم رو پسند کردید.نمی دونم چرا یه جورایی حس می کنم عکسه شبیه خودمه هه هه هه
مامان گیسوجون
22 بهمن 91 17:00
الهی به دلخوشی دوستم
داداشی
23 بهمن 91 7:06
سلام. اگه احساس می‌کنی که شبیه خودت هستش پس حتما هستش. اما خداییش حالا که دقت می کنم می‌بینم واقعا، خیلی شباهت دارید. مخصوصا تو سلیقه.
مامان امیرحسین
24 بهمن 91 16:03
سلام.زیلرت قبول.همیشه به سفر به خوشی