سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

سیما دنیای من

شرح این چند روز

1391/11/23 9:29
نویسنده : رعنا
842 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

ده روزی میشه که از قم برگشتیم سفر خیلی خوبی بود به جز اون دوروزی که تو فقط گریه کردی و بهونه خونمون رو گرفتی.از دیدن عمه زهرا و عمه فاطمه گل خیلی خوشحال شدم.عمه عذرا هم  واقعا سنگ تموم گذاشت و خیلی بهش زحمت دادیم وای از همه اینها گذشته اصلا خونه آقاجون نرفتی و من و شرمنده کردی.اما دست دختر خاله حمیده و حکیمه و پسر خاله مهدی درد نکنه تو خونه اونها هم خیلی خوش گذشت راستی دختر خاله حمیده هم یه نی نی تو دلش داره انشاللا که به سلامتی .دیگه عزیزم هفته پیش خانواده عمه لعیا و مامان جون و بابا جون رو واسه شام دعوت کردیم دست عمه لعیا درد نکنه برات یه دست لحاف و تشک و بالش کوچک دوخته تو هم عروسکت رو توی اونها می خوابونی .واقعا که خیلی زحمت کشیده.عمه لعیا دستت دردنکنه. این هم عکس سیمای خوشگلم که کنار عروسکش خوابیده

خواب فرشته

روز جمعه 19 بهمن هم رفتیم خونه باغ بابا جون خیلی خوش گذشت بخاری هیزمی روشن کردیم.ناهار هم برنج و کباب گوشت درست کردیم جای دوستان خالی خیلی چسبید. تا شب اونجا بودیم تو هم کلی بازی کردی.روز شنبه هم رفتیم بازار رو برای اتاق تو موکت تازه خریدیم و یه کمد کتابخونه سفارش دادیم دیروز هم که تعطیل بود با بابایی موکت اتاقت رو عوض کردیم و لوستری که واسه اتاقت خریده بودیم رو بابایی نصب کرد و من هم کلی گردگیری کردم .خلاصه که اتاقت رو نونوار کردیم .تو هم چه ذوقی کرده بودی شب گفتی من می خوام توی اتاق خودم بخوابم.بعد رفتی و تو اتاق خودت خوابیدی.ولی باز هم خوابت نبرد و برگشتی پیش ما نیشخندالان هم صبح ساعت 9 روز دوشنبه 23 بهمن هستش .هوا  سه روزه که خاکستری و ابری و مه گرفته هست.تو خوابیدی من هم که طبق معمول کلی کار دارم خوب دیگه به امید دیدارگلمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

داداشی
23 بهمن 91 23:36
خوابهای خوب خوب ببینی
مامان سانای
24 بهمن 91 8:24
سلام رسیدن بخیر وزیارت قبول. اتاق نونوارت مبارک. نه عزیزم پارک شهر - خیابان دانشسرا ست.
مامان امیرحسین
24 بهمن 91 16:05
عزیزم چه ناز خوابیده.ماشالله
مامان پرهام
24 بهمن 91 20:23
همیشه به گردش. چه عکس قشنگی چه ناز خوابیده
مامانی شیما وحدیث
6 اسفند 91 1:12
سلام مامی رعنا جون مامی سیمای نازنازی که چقده خوشجل پیش عروسکش لالاکرده به سلامتی زیارتتون قبول ماهم بااجازه قم میشینیم انشالا که بهتون قم خوش گذشته باشه دوست داشتی به ماهم سربزن خوشحال میشیم
قالب و تقویم کودکانه
10 اسفند 91 16:09
طراحی اختصاصی تقویم 92 با عکس کودک شما بدون استفاده از تقویم های آماده با طرح هایی که جایی ندیدی http://baby-graphic.blogfa.com
مامان سونیا
15 اسفند 91 9:55
به به از شهر ما برمی گردید زیارت قبول خوش گذشت به دخمل نازمون یا همهش بهانه خونه رو گرفت عزیزم میبردیش بیرون و بازار که بهش خوش بگذره و بهانه نگیره
فريال
2 اردیبهشت 92 20:20
سلام حال شما خوبه خدا براتون نگهش داره و هم چنين هميشه در كنار خواده بمونه به دختر كوچولو سلام برسونين و از طرف من بوسش كنين خيلي ممنونم خدا حافظ
سمیه
8 تیر 92 14:55
ای جووووونم چه دخملی نازی ماشالله