سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

سیما دنیای من

سرد سرد سرد

1392/10/19 9:34
نویسنده : رعنا
1,294 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت

سرها در گریبان است

کسی سر بر نیارد کرد پاسخ گفتن و دیدار یاران را

نگه جز پیش پا را دید، نتواند

که ره تاریک و لغزان است

وگر دست محبت سوی کسی یازی

به اکراه آورد دست از بغل بیرون

که سرما سخت سوزان است

نفس، کز گرمگاه سینه می آید برون، ابری شود تاریک

چو دیوار ایستد در پیش چشمانت

نفس کاین است، پس دیگر چه داری چشم

ز چشم دوستان دور یا نزدیک ؟

سلام عزیز دلم امروز متنم رو با این شعر  شروع کردم چون امسال واقعا زمستان سرد و سختی رو داریم سپری میکنیم.دیگه داره حالم از این هوا به هم میخوره یک ماه پیش که برف باریده به خاطر سردی شدید هوا هنوز روی زمین هست و آب نشده.از لبه پشت بومها قندیلهای یخ آویزونه.دیگه خورشید تو آسمون دیده نمیشه.من و تو هم از صبح تا شب خونه هستیم.تو هم یا تلوزیون میبینی یا نقاشی میکشی یا خمیر بازی میکنی.

خوب از کجا شروع کنم.از شب یلدا.یک روز قبل از یلدا که روز جمعه بود رفتیم جلفا خونه عمه لعیا.که هم زیارتی باشه و هم کادوی یلداشون رو بدیم .ناهار رو اونجا بودیم.عصری هم برگشتیم.شب یلدا هم خونه مامان جون بودیم.عمو و عمه بنده به همراه خانواده هاشون هم بودند.هندونه امسال رو بابایی برید.انصافا شیرین بود.بعدش تو کلی رقصیدی و شاباش جمع کردی.روز پنجم دی بابا جون رو عمل کردند به خاطر فتقش.همون روز دایی حسین رو هم عمل قلب باز کردند .بابا جون ده روز خونه بود و به مغازه نمیرفت در این میون خوش به حال تو شده بود با بابا جون بازی میکردی باهاش میخوابیدی باهاش بیدار میشدی شبها هم به خونمون نمیومدی.روز بیست و هشت صفر هم مثل هر سال خونه عمو حسین نذری مپختند که تو پیش باباجون موندی و من تا ظهر اونجا بودم.

خوب این هم از حال و هوای این روزهای ما برات چند تا هم عکس گذاشتم

 

 

سیما

 

سیما

 

سیما

 

سیما

 

سیما

 

هندونه شب یلدا

این هم از نقاشیت

نقاشی خانوم گل

 

پسندها (1)

نظرات (9)

مامان گیسو جون
19 دی 92 13:10
سلامممممممم ای جونمممممممم خاله فدای اون ژست های خوشگلتتتتتتت عزیزم چه نقاشی قشنگی رعنا جونم کاش اینجا هم سرد بود اما هواش تمیز بود تو نمی دونی چقدر هوا کثیفه دیگه کوه رو نمی شه دید سرد الکی و هوای آلوده نفس بکشید جای ما بوسسسسسسسسس خصوصی
رعنا
پاسخ
سلام عزیزم .نه خداییش هوای اینجا تمیزه اما چه کنم که خیلی سرده
مامان گیسو جون
26 دی 92 1:42
مامان گیسو جون
28 دی 92 17:32
وای خدا نقاشیش دلمو برده
مامان گیسو جون
28 دی 92 17:32
چه می کنید با سرما؟
مامان گیسو جون
28 دی 92 17:33
چی میشه یه کم از برف هاتون به ما بدید خوب
رعنا
پاسخ
سلام عزیزم .اگه امکانش رو داشتم همشون رو بهتون پست میکردم همراه کلی هوای سرد.من که از سرما منتنفرم
مامان گیسو جون
28 دی 92 17:33
این یعنی دلم تنگ شده بود
maman sonia
29 دی 92 13:19
یمن مقدم رسول خاتم معطر آمده محیط عالم مولد صادق آل محمد مقارن گشت با میلاد احمد میلاد نبی اعظم (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد
مامان گیسو جون
6 بهمن 92 1:55
دختر خاله
14 بهمن 92 17:08
سلام سیمای عزیز می دانم که دلت درهوای سرد زمستانی محفل مامان وبابا را در خانه ی عشق خانواده سرشار از گرمای محبت کرده. عکس های قشنگت رادیدم وازدور بهت آفرین می گم .امیدوارم که دختر خوب وبزرگی بشی !سلام مارابه همه ی اهل محل به خصوص مامان جون وبابا جون برسون.
رعنا
پاسخ
سلام دختر خاله عزیزم ممنون که بهمون سر زدید.سلام ما رو به همه برسونید.به امید دیدار