سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

سیما دنیای من

شب آرزوها

1390/3/19 10:18
نویسنده : رعنا
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

امروز اولین پنج شنبه ماه رجب هست و امشب شب آرزوها شبی که درهای آسمانها به رویمان گشوده شده عزیز دل مامان رجب برای من ماه پر خاطره ایه ماهی که تو به دنیا اومدی ماهی که بابایی ازم خواستگاری کرد عزیز دلم شاید چند سال پیش تو این شب خیلی آرزوها می کردم ولی حالا دیگه یه آرزو بیشتر ندارم اون هم سلامتی و خوشبختی تو فرشته نازمه

خدایا خداوندا به حق این شب عزیز به همه فرشته های کوچولویی که مریض هستن و رو تخت بیمارستانها خوابیدند خودت به بزرگی و عظمتت شفای عاجل عنایت کن  و دل همه مامان باباهاشون رو شاد کن

ای خدا به ما این لیاقت رو بده فرزندی صالح و پاک تربیت کنیم

دخترم تو بزرگترین آرزوی عمرم بودی و هستی دوستت دارم عزیزم  دوستت دارم فرشته پاک مامان و بابازیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محمدحسین عشق جاودان
19 خرداد 90 17:58
آرزو دارم :
خورشید رهایت نکند
غم صدایت نکند
ظلمت شام سیاهت نکند
و تو را از دل آنکس که تنش در تن توست
حضرت دوست ، جدایت نکند . . .



ممنون از این شعر خوبت عزیزم
مامان صبا
21 خرداد 90 10:20
سلام عزيزم ممنون از اينكه به ما سر مي زنيد سيما جونم حالش خوبه؟ ماشاءلله روز به روز نازتر ميشه با عشوه تر خدا حفظش كنه خاطرات سفر مشهد صبا جون رو حتما تو وبش ميذارم اگه اين كارها اجازه بده از طرف من روي ماه سيما جون رو ببوسيد راستي يه سوال اگر ايرادي نداره؟ من فكر مي كنم شما هم مثل من آذري زبان هستيد درسته؟ البته اگر فضولي نباشه. خوشحال مي شم اگر اينطور باشه. بوووسسس