سیماسادات موسوی نیاسیماسادات موسوی نیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

سیما دنیای من

تولدم مبارک

1390/3/21 18:53
نویسنده : رعنا
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

دیروز تولد من بود عزیزم ٢٧سال تموم شدو وارد ٢٨شدم امسال واسه تولدم فقط شیرینی خریدیم و قرار شد ٨تیر که تولد توئه اشتراکی کیک بخریم خلاصه این که مامان جون اینا واسم یه جفت کفش قشنگ خریدند دستشون درد نکنه البته با هم رفتیم خریدیم اون چیزی رو که قرار بود بابایی واسم بخره رو هر چی گشتنم پسند نکردم واسه همین بابایی پولش و تقدیم کرد تا بعدا بخرم

 

 خلاصه که عزیزم روزها به تندی دارن می گذرند امیدوارم روزهای خوشی در انتظارمون باشه امیدوارم خداوند این لیاقت رو بهم بده که زنده باشم و کنارت باشم دوستت دارم عزیزم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان صبا
23 خرداد 90 8:25
سلام عزيزم
چه خوب تولدت مبارك باشه خانومي انشاءالله كه هزار سال زنده باشي و سايه مهربونت بالا سر دختر نازت باشه
كادوي بسيار زيبات هم مبارك باشه انشاءالله تو خوشي ها مصرفش كني
تولد سيما جون هم پيشاپيش مبارك
راستي پرسيده بوديد من كجايي هستم. من خودم متولد يكي از شهرستان هاي اطراف تبريز هستم با اسم هريس (روستاي خشكناب) نمي دونم بشناسي يا نه ؟ ولي از سال 58 ساكن تهرانم.(از 5 سالگي) البته سمت پارس آباد مغان و اصلاندوز هم از فاميلهاي پدري زياد دارم.
به هر حال از آشنايي با شما خيلي خوشحالم و اگه يه روزي گذرم به اون منطقه بيفته حتما دوست دارم ببينمت. سيما جون رو ببوسيد. بوسسسس


سلام عزیزم چه خوب آره هریس و دیدم
حتما اگه گذرتون این طرفا افتاد منتظرتون هستم
از طرف من صبا جونو ببوسید
محمدحسین عشق جاودان
23 خرداد 90 9:46
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
گلم الهي هزار سال زنده باشي


ممنون عزیزم
عاشق باران
27 خرداد 90 13:26
سلام تولدتون مبارک (منم بیست خرداد به دنیا اومدم...)